Bir Acı Reçetedir Sunan Sunana

Bu ne duyarsızlık bu ne rezalet,

Hazinede talan var yiyen yiyene,

Hani nerede millilik nerede adalet,

Halka acı bir reçete sunan sunana..


Birisi bakan, kimi millet vekili,

Koruyanı var bunların besbelli..

Kimisi amir birisi vali,

Halka acı ilacı veren verene.


Boş ver be Sungurtaş sıkma sen canı,

Bu milletin hakkını yiyenin bozuktur kanı,

Hep soydular seksen milyon insanı..

Bir acı reçetedir halka sunan sunana.

12 Kasım 2020


-- Her ne hikmetse bu dünde böyleydi bu günde böyle endişem odur ki bu böylede devam edecek sanırım, ülkeyi yönetenlerin ülkeyi düşürdüğü ekonomik çıkmazdan kurtarmak için aslında ilk önce sunulması gereken bu acı reçeteyi ülkeyi bu hale getirenlere içerilmesi gerekmez mi ki..? ama hep yönetenlerin yaptıkları hatadan yönetilenler suçlu bulunuyor hep acıları şerbet diye bu halka sunuyorlar, aslın da yapılması gereken kim zarar ettirmişse hesabını da vermesi lazımdır ama bizde bu böyle olmuyor işin bir inanç yönü var o paravanın arkasına sığınarak Allah bizi af etsin biz hata yaptık yaralar açtık yedik içtik ama hesabı da sen öde vatandaş deniyor inşallah bu yapılanların hesabı yapanlara sorulur kanun önünde. Herkese saygılar.

12 Kasım 2020 1073 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • -- Halkın güveni sarsılırsa ülke her daim zarar eder, Bir ülkeyi yöneten yöneticiler önce halkına güven vermesi lazımdır hem diyeceksin ki ülkeyi yöneten olarak halka tasarrufunuzu vede birikiminizi yerli parayla yapın diyeceksin ama kendi kendinle vede söylemlerinle de ters düşeceksin, devlet garantili yapılan yollara da, dolarla garanti vereceksin sonrada diyeceksin ki gelin sizlerde milli parada kalın diyeceksin zaten sabit ve dar gelirli halkın kendi parasından başka parayı kullanma şansıda yok başka seçeneğinde yok bunu bilmeniz lazımdır sanırım;halk mutlaka kendi parasıyla kalmayı hep istemiştir vede ister de ama bu olay tıpkı savaş meydanın da komutanını yanın da vede savaş alanın da görmek isteyen asker misali yönetenler olarak sizler milli paraya güvenirseniz iç borçlanmaları milli para ile yaparsanız bu fakir halkta olmayan liralarıyla milli parada kalmaya zaten devam ederler başka şansıda yok asgari ücret alan işçi zaten kendi parasını kullanmak zorundadır vede hep ister zor geçinen emekli vatandaş ta mutlaka kendi parasından başka para kullanmak istemez onunda zaten başka seçeneği de yok, Halkın A.... sına koyan vede halka ve millete söven bir müteahhidin borçlarını silerseniz ona tekrardan dolarla iş verirseniz halkın size olan güveni da kalmaz hasılı halkının güvenini kaybedenler her şeyi kaybeder er yada geç bunu böyle biline.