Bir Erkeğin Ağlaması

bir erkeğin ağlaması
özeldir
güzeldir
bebek duruluğunda
yürek yorgunluğunda
duygu yoğunluğunda
adam olmasıdır
adamakıllı olmasıdır

bir erkeğin ağlaması
önemlidir
başkaldırıdır
tarihine
geçmişine
geri dönülmezlerine
tüm sevdiklerine
zannettiklerine

bir erkeğin ağlaması
kendine rağmen başarması
hele de
saklamaması
kadınına yangınıdır
kadınının yangınıdır
yaşanmalı
yaşatılmalı

01 Şubat 2010 72 şiiri var.
Yorumlar (13)
  • 14 yıl önce

    Çok güzel bir şiir hocam...Yaşanmalı,yaşatılmalı....

  • 14 yıl önce

    Bir erkeğin ağlaması evcilleşmesidir. Küçük prensi anımsarsarsanız: Tilki:..."evcillestir beni"

    "evcillestirmek ne demek?"

    "baglar kurmak demektir. Şu başak tarlalarına bak mesela. bugday yemem ben, basak tarlalari hiç bir şey ifade etmez bana. ama beni evcillestirirsen, o zaman başka. sarı başak tarlalarını görünce senin basak sarısı saçlarını anıimsarım. ancak o zaman oynayabilirim seninle."...

    (Küçük prensin tilki ile karsilasmasi) Bir erkeğin kadın gözünde analizi şiirde evcil olmak erkeğin aşka giden ilk gözyaşıdır. tebrikler Bahar hanım.

  • 14 yıl önce

    Çok güzeldi...Kutlarım paylaşımı.. Selam ve sevgiler...

  • 14 yıl önce

    👍erkeklerde ağlar hele duygusalsa sel gibi dökülür gözyaşı, güzeldi arkadaş tebrikler...👍

  • 14 yıl önce

    Ben bu anlamda çok şanssızım! Merhametsizliğimden olmadığını biliyorum ama,gerçekten ağlamayı bilmezdim.Ağlanacak durumlarda içime akarım,utandığımdan değil,ağlama duvarım çalışmıyor galiba.Sonra bir ameliyat geçirdim ve öğrendim ağalamayı..Bu da kendiliğinden oldu benim asla bir dahlim yok.Gözyaşlarımı tutamaz oldum ve herşeye ağlar oldum.Ortasını bulamamak gib derde düştüm.

    Ama,bilirim ağlamak güzeldir,yağmurlar gibi...

    Çok özel ve güzeldi..Kutladım efendim.Selam,saygı...