Bir Evet Nelere Yol Açtı Ya Rab

Bir Evet Nelere Yol Açtı Ya Rab

Hayır karı koca olmadın aptal !

Bir evet dedin dünyan değişti !

Güneş yine doğudan doğdu ama batıdan batmadı, önü kesildi eşkıyalar tarafından !

Doğruyla eğriyi göremeyen bilgisiz, kandırılanlarla, aslını gizleyenler ve her fırsatta çıkarını koruyup kollayanlara, köşe dönücüler ve döneklere doğdu gün kuşlukta ve ikindiyi uzattı onlar da !

Gölgelerin boyları uzadı minarelerce, uzandı taa okyanus ötelerine !

Mal bulmuş aptala döndü görgüsüzler, dangalaklığın bini bir para !

Bir evetle vergi yüzsüzleri maskelerini çıkardılar, sütün içine batırılıp çıkarıldılar, ak apak oldular !

Aşındırdılar gümrük kapılarını gire çıka, yol ettiler gök yüzünü denizleri gide gele gide gele!

“Yetmez ama evetçiler” türedi birden köşe başlarında boy boy, cins cins, seç beğen al canının çektiğini…

HSYK’ da Anayasa Mahkemesi’ nde, ….Tayların her birinde her yerde boy attılar, serpilip semrildiler !..

Bağdaş kurup oturdular elleri tespihli, başları fesli ve dahi hanımlarının başları türbanlı.

Bir baktık öğrenciler dönmüş şamar oğlanına, yer misin yemez misin ?!.

Bir anladık ki doktorlar tu kaka, eczacılar aptal veznedar, Recep’ in önünde oyuncak toplar !..

Memurlarla işçiler sararmışlar, yüzlerinde yok bir damla kan sendikalarının rengini almışlar oturup durmaktan!...

Gazeteci ve televizyoncular pinokyo olmuşlar, burunları ha düştü ha düşecek yere .

Bir Deniz Feneri yakmışlar ki gör görebilirsen zifiri karanlık !

At izi karıştı it izine, yol yordam değişti, izan değişti; namaz bile değişti ezan değişti !

Muhammet Mustafa son Peygamber değilmiş meğer, belirdi biri daha dokunabilen yaşadı !

Cahil mollalar öğretmen, eğitmen, ulema, din simsarı oluyor, öğretmen atama bekleyedursun !

Domuz bağını iyi yapanlar dışarı çıkarıldı, halkı aydınlatanlar içeri hücre nöbetine alındı, sığ devlet korundu !

Görev süresini bilmeyen devletin başının her şeyi bildiği kabul edildi, ulufe olarak iki yıl daha giydirildi; nasıl olsa diyetini ödemeyecek mi?!

Mazot vergisinde 6. benzininkinde lider olduk, ekonomi alt üst olsa da liderlik tattık sayelerinde!

Cari açıkta üstümüze yok, babamızdan sonra ikinciyiz elhamdülillah !

Dünyada ilk ona gireceğiz inşallah, bakmayın kurbanımızın gavurdan geldiğine !

Dinleme sümüklüyü açız diye yalan söylüyor, onbeşbin dolar ulusal gelir cebinde oysa !

Kim demiş işsiz, aşsız, yoksul, yoksunuz diye yolsuzluk azdı diye ?!.

Her taraf örgüt doldu hayali cihan değer, olmasa da gerçek yalandan kim ölmüş ?!

Arap’ a bile demokrasi dersi verdi Peygamberimiz, sen çok yaşa Amerika !

Padişahım sen çok yaşa !

21 Ocak 2021 66 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar