Bir Şiir Daha Biter

gözler buğulanır,ten acı ceker
ruh bedenden cekilir,
avuçlar yüze gider
ve yeryüzü ıslanır,
çığlıklar arş'a değer
ağırdır ondan sonra
taşınılmaz bedenler
ve dilde durmaz sitemler,
keşkeler sinen söker
odayı bir hüzün kaplar
mumun alevi söner
kağıtlar ıslanır,dağılır müsveddeler
ve yalnızsındır yeniden
yeniden hüzün çöker
kapanır tiyatronda
hiç açılmamasına perdeler
bırakırsın kalemi elinden
bir şiir daha biter.......

15 Eylül 2008 94 şiiri var.
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    estağfurullah...özür ne kelime...herkes yanılabilir..ayrıca bülent abiye benzetilmek hoşuma gitmedi de değil hani🙂 saygılarımla...

  • 15 yıl önce

    Bunu öğrendiğime gerçekten sevindim... Ve inanın hayatım boyunca belki de yanılmış olmayı bu kadar istediğim çok az zaman olmuştur... Yanılgım için de sizden ayrıca özür diliyorum.

    Teşekkürler ve emeğinize tekrar tebrikler,

  • 15 yıl önce

    saadet hanım...

    öncelikler şiirime olan yorumunuzdan ötürü teşekkür etmek isterim...bülent bey i yakından takip ettiğim doğrudur fakat etkilenmek,etkisinde kalmak gibi bir durum söz konusu değildir..emin olunki etkilenmiş olsaydım hiç çekinmeden bunu ifade ederdim..yanıldığınızı söylemek istiyorum..saygılarımla..

  • 15 yıl önce

    Sevgili Serkan, Bu şiirini okurken sanki Bülent'in şiirlerini toplu olarak okuyormuşum gibi bir hisse kapıldım nedense...

    Ya Bülent'i çok yakından takip ediyor ve etkileniyorsun ya da aynı anda aynı duyguları yaşıyorsunuz...

    Adı aynı olsa da her kalemde tarifi farklıdır duyguların...

    Bu durumda ilk ihtimal daha ağır basıyor doğal olarak...

    Ama bu da bir hünerdir nasılsa ve yanılıyor olsam da (ki umarım ben yanılıyorumdur)kutlamak lazım böyle bir hünerin sahibini...

    Tebrikler,

  • 15 yıl önce

    bir yenisi başlayana kadar bu şiir biter...🙂