Biraz Daha Kalmalısın

Biraz daha kalmalısın!

Hazır değilim gidişine...

Zaten zamanı da değil şimdi ayrılığın, havalar soğuk, üşürsün bensiz,

Kimse saramaz benim sardığım gibi seni,

gözyaşların yüzünde kurur,

kimse silemez benim gibi...

Belki de hiç gitmemelisin, birbirimize bu kadar yakışıyor iken,

birlikte yaşlanmak varken, ayrı ayrı yaşlanmak yakışmaz bize.

Özlersin!

Kokumu özlersin,

sesimi özlersin,

Özlerim!

Gülüşünü özlerim,

deniz mavisi gözlerinde hayallere dalmayı özlerim.

Biraz daha kalmalısın!

Hazır değilim gidişine, sende hazır değilsin gitmeye...

Aslında gitmekte istemiyorsun, sadece gururuna yediremiyorsun.

Zamanı değil şimdi ayrılığın, gece karanlığında ayrılık olmaz, karanlıktan korkarım ve karanlıktan korkarsın.

Çocuklar gibiyiz biz, ne sen bensiz nede ben sensiz olamayız, bir elmanın iki yarısıyız biz, ayrılırsak parçalanırız.

Sen hep böylesin, sıkıldığın zamanlarda kumdan evlerimizi yıkarsın, hayallerimizi yıkarsın, umudumuzu kırarsın.

Tamam benimde senden az kalır yanım yok, hatalıyım biliyorum, o kadar çok düşünüyorum ki bizi, kendimi unutuyorum.

Biraz daha kalmalısın!

Kumdan evlerimizi yıkmak yakışmaz bize anlıyor musun?

Biraz senden biraz da benden, daha da sağlamlaştırırız, yıkılan hayaller yıkılsın, yeniden kurarız, sen yeter ki gitme, kalırsan, birlikte yaşlanırız, birbirimizin eksiklerini tamamlarız, kalırsan biz oluruz, gidersen ayrı ayrı yaşlanırız, gidersen parça parça dağılırız, gidersen ayrı ayrı ölürüz.


22 Mart 2019 72 şiiri var.
Yorumlar