Çalınırken Şarkımız

Uykum kaçtı dün gece, iskelede dolaştım.
Balık tutan tekneler, seni benden sordular.
Çıkmasan da aklımdan, hasretine alıştım.
Göz kırparak yıldızlar,bana selam durdular.


Bıraktığın yerdeyim, yolda kaldı gözlerim.
Ateş yaktın içimde, yüreğimi közlerim.
Diyemedim bir türlü, düğümlendi sözlerim.
Ne hayaller kurmuştum, umutlarım kırdılar.


Düşündükçe sızlıyor, bedenin sol yanları.
Sen olmadan akmıyor, damarımın kanları.
Rüyalarda yaşarım, senle geçen anları.
Özgür uçan turnayı,kanadından vurdular.


Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime.
Yaşadığım hüsranlar, ak düşürdü saçıma.
Belim büktü hasretlik, bir şey oldu gücüme.
Azgın gelen dalgalar, yüreğimi yardılar


Beklentiler yok oldu, yere düştü ezildi.
Kanat çırpan martılar, bu halime üzüldü.
Çaresizlik İçinde, uzaklara süzüldü.
Gökten inen melekler, ahvalimi sordular.


Çalınırken şarkımız meltem ile yolladım.
Görmediğin bilsem de, beyaz mendil salladım.
Sana ait her şeyi , değer verip kolladım.
Etrafımda anılar, hüzün ağı ördüler.


Şiirimi günün seçkisine layık gören Şiirkolik Seçici Kuruluna
Teşekkür ediyorum

29 Temmuz 2012 139 şiiri var.
Yorumlar (22)
  • 11 yıl önce

    👍👍👍okudukça okuyası geliyor şairemin şiirlerini.Çok güzel bir şiir okudum ÜLKÜ ŞAİREM👍👍👍

  • 11 yıl önce

    Beklentiler yok oldu, yere düştü ezildi. Kanat çırpan martılar, bu halime üzüldü. Çaresizlik İçinde, uzaklara süzüldü. Gökten inen melekler, ahvalimi sordular.

    Çalınırken şarkımız meltem ile yolladım. Görmediğin bilsem de, beyaz mendil salladım. Sana ait her şeyi , değer verip kolladım. Etrafımda anılar, hüzün ağı ördüler.

    yüreğinize emeğinize sağlık kutlarım güne düşen bu güzel eserinizi hayırlı günler selam ve saygımla 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • 11 yıl önce

    Tabii; Ülkü Ahıska gibi bir şaire yazınca kalem şiire doyar,şiir de kâğıda. Zaten yorumcular da konuyu çok güzel bir şekilde dile getirip,gerekeni söyleyerek onaylamışlar,bana imza atmak kalıyor.Sevgi ve saygılarımla başarı ve sağlık dileklerimi sunarım,sayın öğretmenime.içek..İzmir.

  • 11 yıl önce

    Hem yazıp hem yorumlamak ayrı bir meziyet, ayrı bir keyif olmalı.. Fon müziği ve aradaki dalga sesleri şiir ile öyle bütünleşmişki okumak ve dinlemek iyi geldi.

    Güne yakışan şiire ve şairi sevgili arkadaşım Ülkü hanıma sonsuz teşekkürlerimle...

  • 11 yıl önce

    Gün başarınızı kutlarım arkadaşım.... Daha önce de okumuş çok beğenmiştim..... Bir kere daha kutlarım....Sevgilerimle......