Cumhuriyet Marşı

Cumhuriyet, cumhuriyet, en güzel şey hürriyet
Nice zahmet, nice emek verdi sana bu millet!
Gazimin sen en büyük yadigarısın bana
Nice zahmet, nice emek verdi sana bu millet!

Dalgalansın her tarafta şanlı Türk'ün bayrağı
Korumaktır ve yüceltmek azmimiz bu toprağı!
Bu vatan hiç sensiz olmaz, ey güzel cumhuriyet
Milletim öyle demiştir; ya ölüm, ya hürriyet!

28 Ekim 2017 47 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (6)
  • 6 yıl önce

    Ata'mızın emaneti olan Türkie Cumhuriyetini ilelebet koruyacağımıza bir kez daha yemin ediyoruz. Dünyanın en güzel rejimi olan Cumhuriyet sonsuza dek yaşayacak.

    Nurlar içinde uyu Atam. Nurlar içinde uyusun çok değerli silah arkadaşlarınız.

    Saygı ve her daim sevgiyle...

  • 6 yıl önce

    Temeli büyük Türk milletinin ve onun kahraman evlâtlarından mürekkep büyük ordumuzun vicdanında akıl ve şuurunda kurulmuş olan Cumhuriyetimizin ve milletin ruhundan mülhem prensiplerimizin bir vücudun ortadan kaldırılması ile bozulabileceği fikrinde bulunanlar, çok zayıf dimağlı bedbahtlardır. Bu gibi bedbahtların, Cumhuriyetin adalet ve kudret pençesinde lâyık oldukları muameleye maruz kalmaktan başka nasipleri olmaz. Benim naçiz vücudum birgün elbet toprak olacaktır, fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet yaşıyacaktır. Ve Türk milleti emniyet ve saadetinin kefili olan prensiplerle medeniyet yolunda, tereddütsüz yürümeğe devam edecektir. 1926 (Atatürk'ün S.D. III, S. 80)

    Muazzam...

    En büyük şanlı bayramımız kutlu olsun.

    Ne muhteşem hissiyat, Cumhuriyet, şiir,

    Teşekkürler.

  • 6 yıl önce

    Cumhuriyet ebediyete kadar payidar kalacaktır. K.Atatürk

  • Bu topraklarda Cumhuriyet bayramı sonsuza kadar kutlanacak ..Kimsenin şüphesi olmasın...

    Filiz verdirmez bu topraklar kara le çekli ellerin diktikleri kör düşünceli insanların düşünceleri...

    BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

  • NE Mutlu Türküm Diyene!