Darağacında Sallıyorum Aşk Salıncağını

//Delirmiş gibiydi kozmik fahişe
Yılmadan
Durmadan
Yorulmadan
Çekiyordu sislerin içinden
Ücretine tabi bir satiri daha

Tekinsiz lav patikalarındaki
Her sevişmesinde ise istinasız
Can suyu damlatırdı
Terementi menevişlerine gri bulutlar//

/.../

Her mısrasında şiirin
Kutsuyorum acıları
Deliler gibi sevişiyorum
Kasıkları ayaza kesmiş ölümle
Karanlık gözlerine bakarak hiçliğin
Nefes nefese
Haykırıyorum isyanı

Hastalıklı iniltilerim
Son ulak belki de
Her gelişimde!

Darağacında sallıyorum
Aşk salıncağını
Kuduzlu korkusuyla öykünüyorum
Yaşam bereketine suyun
Kan temin ediyorum vampir yarasalardan
Kahpe menşeli
Kemoterapi gören çoraklığıma mümkünsüz umut

Karbonatlı sularda bekletirken her gece
Bilinmeze bağışladığım iç organlarımı
Gözlere pürü pak kalbim
Kalpazan beynimin merdiven altı matbaalarında
Sahte huzurlar bastırıyor özlere

Ve
Dönerlerken şehrimin semalarında huşu içinde
Kral Akbabalar
Sabırsız bir kuzgun
Didikliyor hayli geniş boynumu

Sanki...
Sanki şah damarımı arıyor...

22 Temmuz 2012 136 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (10)
  • 11 yıl önce

    Beğeniniz için çok teşekkürler şaiirim😐zira sizin de öyle buradan olmasa da başka yerlerden sıkça takip ettiğim bir kalemsiniz ve bir de o şiir seçimlerindeki fon müzikleriniz yok mu insanın içinden hiç çıkası gelmiyor... 🙂 Kutluyorum şiir yazan kaleminizi... sonsuz saygımla...

  • 11 yıl önce

    Kozmik ŞİİR

    evrensel not

    eski çağ Tanrılarına

    tekrar geleceğim

    Değerli

    Şair dostum

    Alkışlarımı bırakıyorum ...

  • 11 yıl önce

    Eğer geleceğe ışık tutacaksa her mısra paha biçilmez değerdedir.Şiirlerimiz doğaya kalacak mirasımız.Biz bu mirası paylaşmaktan onur duyarız.Çıkar yok,menfaat yok...Sadece şiir var.Yürekleri ile yaşayan tüm şairler sevgiyi oktan hak etmişlerdir.Atıf yapmanıza sevindim ama olmasa da olurdu.Sevgilerim sizinle.

  • Değerli şair(Hüseyin bey) mutluluğumdur beğenileriniz...Sevgimle.

    Şiirlerini keyifle takip ettiğim ve her yorumu ile özüme değer katan usta şaire (Aslı hanım)çokteşekkür ederim...Sevgimle

    Ve bu ortamda da şiirim altında yorumunu görmekten büyük onur ve mutluluk duyduğum değerli üstad(Ramazan bey); Bazen ( özellikle bizim gibiler) yazmayı ne kadar çok severse sevsin değer verdiği kişilerin gözlerine bakarak anlatmak ister ya içinde kopan fırtınaları insan işte ben şu an muhteşem yorumunuzdan sonra bu durumdayım..Değer kattınız ve onur verdiniz özüme... ve elbette gözünüzden kaçmayan satir kavramı!(mümkünsüzdü kaçması:)...)Söylediğiniz gibi orgazmın insanlara ve hayvanlara özgü bir zirve noktasının olmadığını belirtmek amaçlı satir tasvirinin melez grüntüsü (hayvan-insan)ve cinselliği de ön plana çıkartan o mahrem ayrıntısından destek alarak kozmik fahişe olgusunu (tabiat olayları) netleştirme çabalarım kaynaklı ortaya çıkmıştır nacizane....Sevgimle.

  • 11 yıl önce

    Yanardağ zamanı gelince dehlizinde barındırdığı, şairin can suyu, kızgın kor şeklinde akan reçinemsi terementi denilen birikintileri salıverir tabiata kaynayan kızıllık olarak. Rüzgarı da bir başka inilti olarak algılayabiliriz. Tabiatı okşayıp geçer, kafası bozulunca ortalığı dağıtan. Bu kapsamda şiiri benimsedim. Şairi kutladım.

    Yan apartmandan gelen mutsuz ï?bir çocuk mızmızlığına katlanma tahammülüm yok şu an.

    Dünya evrende bir salıncak. Ninnisini insanların söylediği.

    (Not: Satiri ve istinasız kavramlarını; berraklık için yeniden gözden geçirilmesini önerelim.)