Dilenci

Üst geçitte diz kapağından kesilmiş
Bacağını sergileyen dilenci
Senin el açtığın tek şey kağıt parçası
Yarım da olsa bacağın var
Sol tarafındakini
Doğuştan değil
Kaza sonucu da değil
Kendi istekleriyle kesip atanlara
ne demeli..

Onlar niye sergilemezler kendilerini
Asıl yardıma ihtiyacı olan onlar değilmi?

13 Kasım 2009 508 şiiri var.
Yorumlar (20)
  • 14 yıl önce

    Herkes yürek taşır; ama cesaret başka birşeydir. Kutluyorum. Keyifliydi okumak. Nicelerine...

  • 14 yıl önce

    Çok güzel bi şiir olmuş canım ben gercekten tebrik ederim sizi dicek bi şey yok zaten yorumlarıda okudum orda tahsin bey ve hakan çebi bey olan arkadaşlar çok güzel cümlelerle anlatmışlar onlarıda tebrik ederim sizle beraber...👍👍👍melto

  • 14 yıl önce

    yürekleri derinden yaralı olanların çaresizliği yine yüreklerde gizli..umudun bittiği yerde yeni bir umut başlar...başlar ama yürekte kalan derin izlerle birlikte..saygılarımla..tbr.....👍👍👍😙

  • 14 yıl önce

    😙👍👍👍👍 Oldukça usta bir üslup ve usta kalem olma yolunda yolun sonu...harika olmuş,kısacık ama dokunaklı masalcık....kalbin hep yerinde kalsın,koparan ellere el çarpsın ...yüreğine sağlık...tebrik ederim...

    Üst geçitte diz kapağından kesilmiş Bacağını sergileyen dilenci Senin el açtığın tek şey kağıt parçası Yarım da olsa bacağın var Sol tarafındakini Doğuştan değil Kaza sonucu da değil Kendi istekleriyle kesip atanlara ne demeli..

    Onlar niye sergilemezler kendilerini Asıl yardıma ihtiyacı olan onlar değilmi?

  • 14 yıl önce

    Bir simitciden dilenciye kadar, kiz kardesinden enistesine kadar, gök yüzünün maviliginden yer yüzünü yesile boyayan tabiata kadar ve kendi ic duygu ve düsüncelerini hatta göz yaslarini paylasa bilen, Bazen Leylayi, bazen mecnunu konusturan ama hayatin tüm gerceklerini ve hakikatlarini bize objektiv olarak yaklastiran ve gözümüze sokarcasina görmemizi saglayan sayin Nilgün Hanima huzurlarinizda tesekkür ediyorum.

    Ac sineni ummanlar kadar, oksamadigin yetim bir Bas, göz yaslarini silmedigin bir öksüz kalmasin. Cünki sana böylesi yarasir ve yakisir.

    Basarilirinizin devamini diler ve gelecek siirlerinizi merakla bekliyoruz.

    Hizinizi kesen olmasin, kaleminiz kirilmasin.

    Sevgi Saygi ve sonsuz Hürmetlerimle.... Hocachtungsvoll 👍