Dokunma Cennet Kokulu Çocuk Bedenime

Yaklaşma bana, ve hatta dokunma kirlenmiş ellerin ile çocuk bedenime.
Çocuksu duygularımı kullanıp uzatma bana geri çeviremeyeceğimi bildiğin bir şeyler.
Sevme beni, istemiyorum senin sevgini.
Senin çocuğun yok mu?
Sevecek isen git onu sev, yeter bana annemin ve babamın sevgisi.
Bakma öyle, korkuyorum bakışlarından, ne olur çek o kötü bakışlarını üzerimden.

Çek o kirli ellerini üzerimden.
Kirlenmiş ellerin ile dokunma cennet kokan çocuk bedenime.
İstemiyorum senden bir şey, bırak gideyim, annem babam merak eder beni.

Ağlar hem annem, cennet kokulum diye feryat figan eder, o ağlayınca ben daha çok üzülüyorum, daha çok ağlıyorum, ne olur dokunma çocuk bedenime, bırak gideyim beni..

Babam yeşil gözlüm derdi, öyle severdi beni, şimdi görse gözlerimdeki yaşı, o da üzülür, belkide kahrolur bu halime, ne olur daha yakma canımı, vurma çocuk bedenime, her yanımdan kan damlıyor, görmüyor musun? bırak acıtma çocuk bedenimi, bırak gideyim annem özlemiştir beni.

Hayallerim var benim, tertemiz bir dünya için, toz pembe hayallerim var. Daha okuyacağım, büyüyünce polis olup senin gibi çocukları dövenleri çocuklara dokunanları yakalayacağım.
Kirli düşüncelerin ile, yıkma toz pembe hayallerimi.

Anladım duyguların kör olmuş senin, bir çocuğun feryadında sızlamıyor ise yüreğin, insanlığın yok olmuş senin.

Ramazan Teke

04 Temmuz 2018 72 şiiri var.
Yorumlar