Dört Zamanda / Haiku

ağlarken /...

ağlıyordun ya
gözlerin kanlı nemli
akşam oluyor


gülerken /...

gülüyordun ya
dünyanın yarısı sen
günün sabahı


severken /...

seviyordun ya
için pır pır ederken
öğlen arası


ölürken /...

ölüyordun ya
sen istemesen bile
gecenin körü

08 Ekim 2010 714 şiiri var.
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Bu durumda sabah ve öğle arası günün en güzel vakitleri..

    Yani aydınlık..

    👍