Eşi Kayıp Terlik Gibiyim


Bal gibi seviyorum deseydin ya

Buz gibi seviyorum diyeceğine

Soğukmuşsun gibi sanki bu günlerde

Benim de pek iyi değil havam

Ağıtlar yakmaktayım ısınayım diye

Bilirsin karanın bahtı da var

Günü de, iklimi de

Yedi dilde hoşça kal ezberliyor

Kardan adamlara tutulan şemsiye

Su/dokunmuş diyorlar,

Baş göz olamadığım günlerime


Bak/sana diyorum

Eşi kayıp terlik gibiyim

Öylesine mahcup, mecbur öylesine

Bir bilsen...

Önüm,arkam

Sağım ,solum sen

Diyorum ki,

çokça sayarken seni

Ben mandal olayım bu gece

Ya da sıkışık bir çekmece

Sen dış kapının sesine saklan iyice

Görünmez de ol istersen

Aranılmış yerlerde

Aslında konu bu değil de

Sussun eh! Ne yapayımlar

Alacağı olsun aşkın diyelim

Kaç para ederse etsin

Ödenir nasıl olsa

Ödeyelim bitsin


Suadiyekasımikibinyirmiüç

Demir Mutlugil 

17 Kasım 2023 806 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (4)
  • 5 ay önce

    Selamlar.

    Derinliğine, satır satır bir çok anlam ve hissiyat dünyasının nakış nakış işlendiği cümleleri okumak ve imgelerin hissettirdiği görselde o an insanı götürdüğü kareleri dolaşıyorcasına yaşatması gerçekten çok leziz bir haz verdi bu güzel şiiri yaşarcasına okurken..

    Kaleminize, yüreğinize sağlık Demir BEY.

  • 5 ay önce

    Demir bey, sizinle kalemlerimiz çok yakın sanırım. Bu yüzden şiirlerimden bazı imge ve kelimeleri çıkartmak zorunda kalıyorum:))) Bugün paylaştığım İç Savaş şiirimi 2018'de yazdığımda "Dizlerimin bağıyla saçlarını toplayıp umudumun" diye bir dize yazmıştım. Sizin Belli/Sima 6 şiirinizde "Diz bağlarımı sıkıyorum çözülmesinler" yazdığınızı görünce sildim. Bu şiirde de "Kardan adamlara tutulan şemsiye" yazmışsınız. Üzerinde çalıştığım "Kardan adamlar toplaya dursun havuçları / Onlar gitsin maden ocaklarına kömür kazısın / Düğme yapsınlar göbeklerine / Güneşe ve yağmura şemsiye açsınlar / Biz çoktan eridik" bölümünde değişiklik yapmam gerekecek sanırım:)))) Sitem değil tabi, sonuçta ne kelimenler bize ait eşya ne şiir... Ama yine de "aaa bak Demir beyin şiirinden araklama yapmış" falan diyen olmasın diye ve sadece dikkatimi çekince yazayım istedim:))) Şiirinize gelince; merkezinde hüzün barındırsa da anlatımı çok sıcak, içten ve bir o kadar da sempatik... Keyifle okudum. Teşekkürler... Saygılar...