Esra-r-lı Düşler Serisinden - 48 / Tut Beni

yıldızlar örneği mi demeli gökte, samanyolunda

yerde yahut;
soluklarken seni sensiz...her saniye ölüme bir nefes daha
zaman yolunda

yıldızlar altında, ateş hattında...bir düş/ün/sel sevi...
iki yürek...ki umut limanlarının kıyısına yanaşmış iken...
hangi dalga aldı, götürdü seni derine, söyle...

ve şimdi içimde
sana tekrar yelken açmanın kulaç boyu zorluğu

(tut beni)

girdabına düşüyorum...tam ortasında hayallerin...

bir amansız boşlukta sen diye hayaline üşüşüyorum

gözlerim kısık öyle / gülyüzüm asık öyle / yollarım kesik öyle

* tam da o anda ! / tutunmak istedim ben sana...

(sar beni)

ü ş ü y o r u m !

26 Ağustos 2011 180 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (4)
  • 12 yıl önce

    sevgimle Esra

    ziyaret edişlerine korsan bir öngörü ile sayfamı....

    ve şiir zaten sana idi, biliyorsun //

  • 12 yıl önce

    Çok hoş bir şiir okudum. Farklı bir anlatım tarzıyla oluşan dizeler.... Derinlemesine duygular iniyor. Severek ve beğenerek okudum👍

  • 12 yıl önce

    Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır, Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor, Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini, Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını, Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Sende tattım yemişlerin cümlesini.

    Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin! Desem ki... İnan bana sevgilim inan, Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgârlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber. Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi farkedemezsen, Rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme, müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini, Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede, Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.

    /C.Sıtkı Tarancı/

    ve

    desem ki

    -şiirler dili ile-

    sahi.

  • 12 yıl önce

    ve şimdi içimde sana tekrar yelken açmanın kulaç boyu zorluğu

    (tut beni)

    sürükleyici...

    tebrikler

    sevgiler.