Eşsiz Bir Veda İle Gidiyorsun

Yine bürünmüş karanlıklar geceye, yine ayrılık okunuyor gözlerinden, yine ayrılık kokuyor bu gece.

Eşsiz bir veda ile gidiyorsun, tam tadında bırakıyorsun yaşanmışları, yaşanmamışlara yaşanmayacaklara el sallıyorsun.

Eşsiz bir acı bırakıyorsun, eşsiz bir ayrılık yaşatıyorsun her geldiğinde.

Seni çok sevdiğim için kendimden korkuyorum, ya yerine biri gelmek isterse, ya sevmek istersem senden sonra, ihanet edersem içimde büyüttüğüm büyük aşka?

Yaşayabilirmiyim bu ihanetin gölgesinde, bilmiyorum.

Sensizliğin korkualrını yazıyorum, beni sensizliğe mahkum edişini beni sensizliğe itişini yazıyorum.

Ve düşüyorum kurumuş bir yaprak gibi dalımdan.

Yıdızlı geceler olmayacak artık, sen yıldızdın geceme, sen ışıktın hayatıma, sen ferdin gözlerime, karanlık var senden sonra, bir yarısı kaybolmuş bir ben varım gecenin karanlığında.

Yine sonbaharı yaşatıyorsun, yine döküyorsun yapraklarımı, yine solduruyorsun beni.

Elimde kalem, önümde kağıdım aklımda sen, seni yazıyorum her satıra,

Sensizliği anlatamaya çalıştığım gecelerde, sustu dilim tek kelime etmedi sensizliğe, yenik düştüm büyük aşkımla ayrılığın acısına, dayanamadı gözlerim veda edişine, bakakaldım dur demek varken sustu dilim tek kelime edemedim gitme diyemedim.

Söküp atacağım seni kalbimin en güzel yerinden, çıkaracağım unutulmazlarım arasından.

Aklımda sen, fikrimde sen olmayacaksın, mutluluk ekeceğim hüzün bahçeme.

Ve gideceğim, senin gibi arkama bile bakmadan, eşsiz bir manzara bulacağım en yüksek tepelerden izleyeceğim mutluluğu, ücra köşelere atacağım kendimi, kokunun gelmediği yeni yerler keşfedeceğim, seni bana hatırlatmayan geceler bulacağım kendime.

Yüreğimdeki acıyı çoğaltırken özlemin, gidişinin üstüne yıkacağım bütün hayatı, sonbaharla birlikte dökeceğim umutlarımı, beklemeyeceğim artık seni, yeni bir gelecek hazırlayacağım kendime, yeni bir yıldız bulacağım geceme, gidişinle birlikte veda edeceğim geçmişime ve seni gömeceğim gidişinle bıraktığın acılarla birlikte geçmişime.

Eşsiz bir veda ile son vereceğim ihanet etmeden;

Hem sana,

Hem aşkıma,

Hem acılarıma.

Ramazan Teke

Ramazan Teke

02 Aralık 2017 72 şiiri var.
Yorumlar