Gece Oyunda,Dimağ Oyuncu

tedirgin saatlerinde gecenin
dimağ pusuda

endişeli saatlerinde gecenin
dimağ tetikte

ölü saatlerinde gecenin
dimağ avlanan

sanrılı saatlerinde gecenin
dimağ hayalet

dingin saatlerinde gecenin
dimağ oyuncaklarına dalmış,munis bir çocuk..

gece boyu/
gece oyunda
dimağ oyuncu..

11 Ocak 2010 62 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    genelde sayıları on parmağı geçmeyen mutlu bir azınlık varsa ve bunların karşısına bir çuval pirinç mutsuz azınlığı koyarak tespitlerinizden yola çıkarsak; pusu, tetik, av, hayalet, oyun ya da tedirginlikle aynı kapıya benzer endişe ve korku ve arkasından gelen güvensizlik, toplumların düşünce üreten merkezlerine yüzyıllar önce nasılsa yüzyıllar sonra da yavaş yavaş çaktırılmadan işlendi bu mutlu azınlık tarafından. Aslında hepimiz farkındayız en azından içimize işlenen yasaların ağır baskısını. Belki bu sadece bizim ülkemizle beraber tüm isimlerini bildiğimiz ama ulaşamadığımız öteki ülkeleride ilgilendiren bir durum. İstedikleri kıvama istedikleri gibi getiriyorlar. Kendinden emin olmayan mutsuz yığınlar yaratmak ve gönülleri nasıl çekerse çeksin kurdukları oyunların içinde kenardan tuzaklarına düşenleri seyretmek. Özellikle son yıllara bakarsak daha net görebiliriz. Ve gece elbette, karanlıkla özdeşleştirildiğinden arada kaynıyor yıldızları ay'ı bulutları ve lacivertliğiyle ne kadar güzel olursa olsun...

  • 14 yıl önce

    ne güzel bir şiir , çok beğendim kutlarım 👧