Gel Artık

Duygulara yön veren gönüller mi, gözler mi?
Hangisi bakışıyor? Kararını ver artık!
İnsan âşık olmasa böylesine özler mi?
Yüreğim sıkışıyor... Hadi, hadi gel artık!

Hayatı arkasına takıp koca bir 'hiç‟ in,
Müstakbel mutluluğu kapıdan kovmak... Niçin?
Harika zamanlama, sevgili olmak için.
İlkbahar kokuşuyor... Hadi, hadi gel artık!

Hayatın yeşerdiği yerde ümit var tabii,
Kâh bir kayanın başı, kâh bir kuyunun dibi...
Can cana olmak gerek, çifte kumrular gibi.
Bize çok yakışıyor... Hadi, hadi gel artık!

Eğer bana sorarsan, bu aşk boynumuza borç.
Hodri meydan! İşte fal, işte yıldız, işte burç...
Mantıklı düşünsene, sen aslansın bense koç.
Burcumuz çakışıyor... Hadi, hadi gel artık!

Aynalara başvurdum, vallahi, fark açıktı.
Hislerime 'yazdığım şiirler‟;‟; arka çıktı.
Resmini seyrederken ateşim 40‟;a çıktı.
Fatih‟;in çok üşüyor... Hadi, hadi gel artık!

12 Aralık 2009 169 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (10)
  • 14 yıl önce

    hoş bir çalışma olmuş tebrik ediyorum.

  • 14 yıl önce

    Şiir stilinizi çok beğeniyorum...Ve tebrik ediyorum...👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Duygulara yön veren gönüller mi, gözler mi? Hangisi bakışıyor? Kararını ver artık! İnsan âşık olmasa böylesine özler mi? Yüreğim sıkışıyor... Hadi, hadi gel artık!

    Hayatı arkasına takıp koca bir 'hiçâ?? in, Müstakbel mutluluğu kapıdan kovmak... Niçin? Harika zamanlama, sevgili olmak için. İlkbahar kokuşuyor... Hadi, hadi gel artık!

    Hayatın yeşerdiği yerde ümit var tabii, Kâh bir kayanın başı, kâh bir kuyunun dibi... Can cana olmak gerek, çifte kumrular gibi. Bize çok yakışıyor... Hadi, hadi gel artık!

    Eğer bana sorarsan, bu aşk boynumuza borç. Hodri meydan! İşte fal, işte yıldız, işte burç... Mantıklı düşünsene, sen aslansın bense koç. Burcumuz çakışıyor... Hadi, hadi gel artık!

    Aynalara başvurdum, vallahi, fark açıktı. Hislerime 'yazdığım şiirlerâ??;â??; arka çıktı. Resmini seyrederken ateşim 40â??;a çıktı. Fatihâ??;in çok üşüyor... Hadi, hadi gel artık!

    Bu güzel dizelerin tamamını izninizle alıyorum ve tebriklerimi sunuyorum, emeğiniz daim olsun,sevgi ve esenlikler.

  • 14 yıl önce

    sevmek, aşkı yaşamak, 40 derecede yanmaka pişmek... sonuç bu işte, yüreğine sağlık şair... güzel bir çalışma.

  • 14 yıl önce

    Duygularınızı akıcı bir uslupla doğal bir dille, çok güzel dizelere dökmüşsünüz. Kutlarım.