Bahsine Girelim
Bir kızının doğduğunu düşündüm,
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.
İsim vermiyorum rahat ol gülüm,
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.
Nasıl sevinirdim hele bir bilsen,
Karşıma geçip de yüzüme gülsen,
Bebeği alıp da yanıma gelsen,
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.
Ne kadar da muhtaçmışım sesine,
Görmedim bir rakip senin süsüne,
Bahsine girelim, söyle nesine?
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.
Sesi kulaklara huzurlu neydir,
Onu alıp seven paşadır beydir,
Bunun düşüncesi sevinçli şeydir,
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.
Rabbim gerçeğini versin eline,
Duygulu nağmeyi sersin teline,
Hayal anlatmışım seher yeline,
Senden yüz kat daha tatlı olurdu.


Güzel bir şiir okudum hocam. Tebrikler...