Gevrekçi

Güneş yakarken, gecenin cesedini
Gevrekçi geçiyordu, yeni aydınlanan sokakta.
Elinde boyundan büyük işleri
Gözlerinde ise ümidi ve neşesi..
- Yeni çıktı fırından, taze abla...
Durgun siyah yüreğimi, birden çoşturan çocuk
Taze olan sensin, fırından çıkan ben..

06 Kasım 2009 508 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (22)
  • 14 yıl önce

    Güneş yakarken, gecenin cesedini Gevrekçi geçiyordu, yeni aydınlanan sokakta. Elinde boyundan büyük işleri Gözlerinde ise ümidi ve neşesi..

    • Yeni çıktı fırından, taze abla... Durgun siyah yüreğimi, birden çoşturan çocuk Taze olan sensin, fırından çıkan ben..

    Yüreğinize ve Kaleminize sağlık yine güzel bir paylaşım olmuş kaleminizden kaleminizin daim ve baki kalması dilekleriyle başarılar dilerim yolunuzda kutlarım şiirinizi.👍👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    "Taze olan sensin, fırından çıkan ben..."

    Daha dünya denilen hayat fırına girmeyen sen, Girip çıktım desem de daha henüz çıkmayan ben.

    Bu mısra eski bir hikayeyi hatırlattı bana. Ölmeden önce daha başımıza neler gelecek diyen bir adamın hikayesini. Adam ölür, kabirde bütün cezalarını çeker. Fakat bir gün bir sebepten dolayı mezarı açılır. Kuru kafa tası dışarı çıkarılır. Oğlu tarafından iyice kurusun diye sobanın yanına konur. Her şeyden habersiz olan adamın karısı eve gelir. Buda neymiş der ve adamın (kocasının) kuru kafasını yanan sobanın içine atar. Adam konuşmaya başlar. Demedim mi? der. Ben size. Daha başımıza neler gelecek....

    Güzel şaire hanım, fırından taze çıktık desek de, yaşayıp görelim. Hayatta daha başımıza neler gelecek...

    Şiiriniz çok hoşuma gitti.

    Zevkle okudum.

    Kutlarım sizi.

  • 14 yıl önce

    Keşke simitleri satılınca mutluluktan uçan çocuk gibi olsaydık biz de. çok güzeldi şiiriniz. Selam sevgiler.

  • 14 yıl önce

    Susamlı mıydı bari ? Zira bizim memleket Susamsız gevrek !

  • 14 yıl önce

    MÜKEMMELDİ CAN DOSTT KISA VE ANLAMLIYDI YÜREĞİNE SAĞLIKK CAN DOSTT