Göç

/...Üzerimde bıraktığın aşk izlerinin tabanlarını inceleyerek ulaşıyorum içinde beni barındırdığın zamanlara.

Sayısını hatırlamadığım yıkılışlarımla yüzümün sağ yanına iniyor tekme gibi ayrılığın gölgesi.

Fırtınadan henüz kurtulan mavi brandalı umutlarımın yırtık yerlerinden sızmaya çalışan masum düşlü gülüşlere kapılma hazzında kalbim.

Ve sen o kadar yabancıyken bana ben ellerimi bile açamıyorum göğün sahibimin o sonsuzluk dolu huzuruna.../








Bir demdir sahilinde sendelediğimiz kıyametin derin suyu.
Aşkın basamak basamak anlatır gelmeyen zamanların gidişatını.
Derin izler bırakırsın bende gelmediğin her güne.
Her gün, azap yağdırır doğamayan geceye.


Yakılıp savrulan küllerimden parçalara ayırıyorlar beni.
Su yüzünden akarken teftişe geliyor aşkın yüreğimi.
Şenliksiz çareleri olur mu doktorların..
Devası ayrılık olmayan hangi şarkının tizleri ruhumda temelli yerleşir.
Birden fazla gidişlerine dayanır mı sahipsiz sandığın gözlerim.


Hiç fırsat vermedin


Son mektubumda sana tam zamanı gelmişken yazacağım cümleyi daha dilimden dökülmeden yaktın.
Okyanuslar ağladı üzerine mavi mavi..
Bir tutam gülücük kondurdum sağ yanına suretinin.


Bilemezsin



Tükenmez kalemi silen silginin kirpiğinin ucundaki ok olduğunu..... .

22 Şubat 2009 38 şiiri var.
Yorumlar (24)
  • 15 yıl önce

    Müthiş bir şiir. Gönlünüze sağlık. Bazen işte tam bu şiir benim şiirim deriz ya. Bugünde aynı sözcükleri tekrarladım. Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

  • 15 yıl önce

    Çok teşekkür ediyorum herkese birbirinden değerli ve güzel yorumlarınız için.. Eyvallah!

  • Haftanın şairine ve şiirine gönül dolusu tebriklerimle...

  • 15 yıl önce

    Şiirde uzun cümleler kurmak oldukça zordur . çünkü her an anlamda kopma ve mana düşüşleri oluşabilir . Hüzünlü bir fon müziği eşliğinde , tam 3 kez okudum mısralarını Hilal'cim . Önce cesaretini , sonra da yeteneğini kutlarım canım . Sözcükler öyle yerli yerinde ki,ve tek bir kelime ne fazla ne de eksik . İşte böyledir şiir. Biri eleştirirken , bir başkası böylesine över. Tüm sözlerimde çok samimiyim ve seni tebriklerimle alkışlıyorum. Zor olanı yapmak cesaret ister.Sen de bunu yapmışsın . Bravo .... 👍👍👍😙🤐

  • 15 yıl önce

    gerçekten haftanıın şiiri olmayı haketmiş bir şiir.. Tebrikler...