Güle Güle

Be hey adam bön bön bakıp gözüme,
Seni adam bildim aldandım.
Rabbim ile sevdakarım özüme,
Hak selamı sana verdim aldandım.

Özüm budur Hakk'a serdim yüzümü,
Açık dedim alenen her sözümü,
Ben canana bağlamışım özümü,
Bu gönlümün sultanına aldandım.


Yürü yolun açık olsun şaşırma,
Bedduam yok yolun başa düşürme,
Mukayyet ol sen aklını kaçırma,
Ben sevdamı yeni buldum aldandım.


Birgül der ki tövbe olsun maazallah,
Bahtın açık güle güle eyvallah,
Sevdiğimle kol kolayım maşallah,
Sevdiğime yüreğimle aldandım.


20.11.2009

21 Kasım 2009 87 şiiri var.
Yorumlar (32)
  • 11 yıl önce

    Birgül der ki tövbe olsun maazallah, Bahtın açık güle güle eyvallah, Sevdiğimle kol kolayım maşallah, Sevdiğime yüreğimle aldandım. -- Sayın Kalem arkadaşı değerli Şaire Kaleminize ve emeğinize sağlık, çok güzel ve bir oka-darda manalı bir şiir okudum, Gönlünüz ve yüzünüz hep gülsün.

  • 14 yıl önce

    Şaire hanım, aldanmayacğın sevdalar aşklar yaşaman dileğiyle.

    Tebrikler duygularını güzel dile getirmişsin.

    Güzel bir şiir.

    Tebrikler efendim.

  • Be hey adam bön bön bakıp gözüme, Seni adam bildim,sandım aldandım. Rabbim ile sevdakarım özüme, Hak selamı verdim,nasıl aldandım.

    Özüm budur Hakk'a döndüm yüzümü, Açık dedim alenen her sözümü, Ben canana bağlamışım özümü, Bu gönlümün sultanına aldandım.

    Yürü yolun açık olsun şaşırma, Bedduam yok gel aklıma düşürme, Mukayyet ol sen aklını kaçırma, Ben sevdamı yeni buldum aldandım.

    Birgül der ki tövbe olsun maazallah, Bahtın açık güle güle eyvallah, Sevdiğimle kol kolayım maşallah, Boşa sana gönül verdim aldandım.

    Birazcık rütüşle.Gönlüne yüreğine sağlık,kalemin daim olsun tebrikler😙😕👧👧👧

  • 14 yıl önce

    Birgül der ki tövbe olsun maazallah, Bahtın açık güle güle eyvallah, Sevdiğimle kol kolayım maşallah, Sevdiğime yüreğimle aldandım.

    ALKIŞLANACAK DİZELER. BEN DE ÖYLE YAPIYOR VE ALKIŞLIYORUM. SAYGILARIMLA...

  • 14 yıl önce

    aldatmak veya aldanmak

    aldatan kişi aslında sadece kendisini aldatıyor...

    o zannediyor ki karşısındaki aptaldır. ama kendisinin ne kadar aptal olduğunun farkında değildir. işte aldanılan hayattan dersa alıyor aldatanda hayatı kendisine zindan ediyor.

    mükemmel

    oğlunada selamlar benden öpücükler

    by...