Güneşin Peşindeki Gündoğdu Gibi

Asma boynunu güneşe iyi geceler diyen gündoğdu gibi,
Gün boyunca peşi sıra dönmemişmiydin,
Sıcaklığının,
Aydınlığının,
Güneşimin.

Ayrılığı hatırlatma bana,
Gömme gecelerin karanlığına,
Sensizlik zaten acı.

Bükük kalmasın boynum,
Sabahları doğsun güneşim,
Güleyim sarı sarı,
Gündoğdu gibi,
Sen gibi,
Sevgili gibi.

10.08.2012.İst.

10 Ağustos 2012 419 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (5)
  • 12 yıl önce

    Güleyim sarı sarı, Gündoğdu gibi, Sen gibi, Sevgili gibi.

    Mutluluk sizinle olsun dost. Yürekten kutlarım. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...

  • 12 yıl önce

    Kısa ve özgün dizelere yüklenmiş mananın derinlerinde kaybolmamak ne mümkün .Böylesi bir yetkinliğin ışıttığı ücra bir karanlık, elif besi olmayan kara bir cahili cühela gibi olmamak ne mümkün.

    Tüm samimiyetimle ve bütün içtenliğimle yüreğimden şiir şiir akan her bir dize ve eserlerinizi kendime okul olarak gördüğüm yüce şair yüreğiniz önünde saygıyla eğilmeyi boynumun borcu bilirim .

    Bilinçle, tutkuyla, şiire vermiş olduğunuz yön ve biz okurlara tutmuş olduğunuz projektör altında olmak. birlikte aynı sayfalarda soluklanmak mutluluk sayın ustam.

    Yüreğinize, bilincinize, emek terinize binlerce kez teşekkür ve minnetle tebrik ediyorum.Kıyısız saygı ve yürekten selam ile...

  • 12 yıl önce

    kısa fakat duygu sağanağı bir şiirdi yine

    kutlarım muhterem abim saygılar.

  • 12 yıl önce

    😙😙😙Gündoğdular güneş ne tarafa giderse başlarını o yöne çevirirmişler.Ağabeyim ne yaptın sen güneş yaptın sevdiğini?

    Ben olsam güneş yapmazdım sevdiğimi,çünkü güneş akşam olunca batıyor👧

    Sen iyisimi nefesin yap,sevdiğini.Çünkü sen öldüğünde o da seninle beraber ölecektir.

    Bakarmısınız filozof kesildim başınıza :) )

    👍👍👍Kutlarım👍👍👍

  • 12 yıl önce

    Of! Of! sen gibi sevgili gibi. Kısacık ama etkisi zehir gibi...👍