Güz Haikuları

erik ağacı
yaprağını dökersin ya şimdi
uzak bahçelerde


*

yaprak deryası-
sarı sarı dalgalanıyor
toprakta rüzgar


*

kış karanlığı-
güz de toplayıp gitti
sarı rengini


*

kuru yapraklar-
şiir defterimde
eylül semahı


*

uyuyor tanrı
ezilirken yapraklar
ayak altında!


*

güz sarısı-
toprağın içinde
uyuyor bahar


*


kış karanlığı-
güz oyalanıyor hala
bir kaç kuru yaprakta


*

güz gülleri
uzağına düşer
ilk yazın

12 Aralık 2012 50 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar