Güzelden de Güzelim Bugün

aşk güzel
can güzel
canan güzel
oyunlar baldan tatlı
kelamlar keza hep ben yanlı
kazanan ben
kaybeden ben
sevdaya boğsam kendimi
boğulan ben
nefessiz kalsam öpülmekten
isteyen yine ben
bile bile bitişleri
başlamakta ustalaşan ben
beni en çok üzen
ama en çok seven de ben
güzelden de güzelim bugün
hava güzel
gün güzel
güneş güzel
güne eklenen
aşk güzel
aşkla yaşanan
an güzel

28 Ocak 2010 72 şiiri var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (13)
  • 14 yıl önce

    hava güzel gün güzel güneş güzel güne eklenen aşk güzel aşkla yaşanan an güzel

    Tüm güzellikler seninle olsun değerli şair kardeşim.Evet şiirde çok güzel olmuş seni anlatmış.Herşey yüreğin gibi güzel olsun sevgi dolu olsun hayatında.Sevgilerimle...

  • 14 yıl önce

    güzel,cıvıl cıvıl bir şiir 👍kutluyorum kaleminizi,sevgiler😊

  • 14 yıl önce

    Mağrurlanma ey güzel, Gözler sana bakınca. Kibirlenme, bir kul gelip, Gönül kapın çalınca. Derman kar eylemez, Sözün kalbi kırınca, Ektiğinden fazlasını biçersin, Sevda başa gelince. Gönül dağında, Kaynayan sevgi pınarı, Bendini bulmadan,akıp da gitmez. Gördüğü her güzele, baksa da gözler, Ardı sıra gönül,meyledip gitmez. Kabarsa duygular, şaha kalksalar, Arzular coşup, bedenden taşsalar, Güzeller elleriyle,bade sunsalar, Meyletmezse gönül ne gelir elden.

    Kaleminiz daim olsun.sayğılarımı bıraktım sayfanıza.

  • 14 yıl önce

    Ne kadar güzel Güzellikten sarhoş olmuş gönüller Adım adın güzel olsun erenler Gün yüzlü güneş gözlü güzeller Gelsin bize En güzel sözleri derelim de Çağlarken gönlümüzden en seven Bir bade içelim Şu anda kaybolup göğümüzden Bir yıldız olup tanyerine kadar Süsleyelim gökyüzünü Gecenin bağrında yanan En güzel ışıklarız biz, Nasıl parlıyor bak içimiz.

  • 14 yıl önce

    Çok mutlu ettiniz beni. Çok teşekkür ederim.