Güz/Elim

//hükümdar oldum mu ki doğan güne
nasıl derim hükemayım günindiye//





kesilmiş biletler ki seyrüsefer biçare
yönüm kesafet yerim hep cendere



sen öyle ılgıt ılgıt büyürken içimde
nice şehirler benden
ben onlardan geçerim de
diyemem
bir tek senin köyüne hasretim



hasetliğe aman vermez hasebliğim
yanar tutuşurum lakin bakamam ki sen yana
sen hazan
hani hazan alevdir ya
bilsen alazında nasıl da güz kokar zülüflerim



ahh senim!
yüreğinin ellerine büyülendiğim



kızılca kıyamettir şimdi yaşam
ne geri dönebilirim
ne de gel diyebilirim sana




gel...



ahh...

hadi gel
son bir sigara içelim

güz/elim...

17 Temmuz 2010 72 şiiri var.
Yorumlar (21)
  • 13 yıl önce

    biraz geç okudum ama değdi doğrusu incinize tebrikler paylaşımınıza teşekkürler saygılar efendim

  • 13 yıl önce

    ahh senim! yüreğinin ellerine büyülendiğim.. Bu kızılca mısraları nasıl es geçmiş hazal Kınadım kendimi...😙

    tebriklerimle şairim.

  • 13 yıl önce

    Daha karmaşık olmak; mutlaka daha büyük ilerleme anlamına gelmiyor...En diplerde ve en uşlarda duygular savruluyor...İyi şiir böyle bir şey mi bilmiyorum...Öğrenmeye çalışıyorum...

    Türk aydını düşünce korkağı biliyorum...Kaçmayı,gelmeyi ve zamanında düşmeyi bilmiyorlar...Kalkmak için düşmek gerekiyor...Şiirinizde bir kalkış var;görebiliyorum...Düşme hallerinize tanık olamadım ama; yoğun kaçma halleri sezebiliyorum...

    Herkesin beğendiğini beğenmiyorum ve herkesin beğenmediklerini beğeniyorum...Ama beğeniliyorsunuz, kuşku duymuyorum...Şiirinizi beğendim mi;bilmiyorum...(Benim gibi bir şiir cahili için önemli de değil üstelik)...Demek yazabildiğime göre; bir tortu bırakabilmiş olmalı içimde...

    Özlem köye ve köy hayatın güzellikleriyse, gitmek gerekiyor...Düşün,kaçın,ve zamanında gelin...İyi şair olmanın başka yolu görünmüyor... Erol...

  • 13 yıl önce

    'ahh senim! yüreğinin ellerine büyülendiğim'Bendeki sen,sendeki ben misali.Bir gece kapı tak tak çalınır.'Kimo?' diye ses gelir karşıdan.Kİmo deme sevgili boşuna benim ben,öyle bir ben ki baştan başa SEN..

    Ben şiirin hissettiklerine baktım sadece..

    Teşekkürler ve tebriklerimle

  • 13 yıl önce

    ''olmasa mektubun yazdiklarin olmasa kim inanir senle ayrildigimiza neydi bir arada tutan sey ikimizi birlestiren neydi ellerimizi birak bana anlatma imkansiz sevgimizi sevmek bir cok seyi goze almaktir''

    Anladığındaysa yapacak tek şey kalmıştı sana Bütün kazananlar gibi Terk ettin. Daha o gün anlamalıydım Benim sana erken Senin bana geç kaldığını.

    Gittin. Koca bir yaz girdi aramıza. Yaz ve getirdikleri. Döndüğünde eksik, noksan bir şeyler başlamıştı..''

    ''kızılca kıyamettir şimdi yaşam ne geri dönebilirim ne de gel diyebilirim sana'' işte burasiydi tam, yukarıdaki alıntıları buraya almam,şiirin en güçlü bölümü ve Türkçe'de yükleme en yakın sözcükte vurgu yapılır ya hani,finale en yakın bölüm olması hasebiyle tabiri caizse cuk yerine oturmuş diyebilirim bu dizeler.Başlık çok gü<zel şeyler anımsatıyor ayrıca yaz güneşi altında. Güzü yaşamak,yaşatmak ve hem de elinde.Tabi diğer anlamını da unutmadan okumak gerek..