Hatıra

Aşksı cümleler kurmak isteyen
soluk ve masum bir gün batımında kaldı
Hatıran...
Yeniyetmeliğin yetmediği
ve duvarların dar geldiği hayatımda ve an'ımda ve zamanda
Yok gibi dalgalar,
Yediveren güller yok.
Yokmuşum gibi zamanda.
Kayboldu kızıl bir renkte,
Kayboldu hatıra.


Hatırımda................

11 Temmuz 2010 244 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    Cemre'de sevdi bu şiiri hele bir de şu mısra yokmu ki

    "Yeniyetmeliğin yetmediği ve duvarların dar geldiği hayatımda ve an'ımda ve zamanda"

    bir gülen surat, ve elleri patlayıncaya kadar alkışlayan Cemre koyarak,

    son noktayı da bırakıyorum yorumuma...

  • 14 yıl önce

    Evet Kader Kadrin kadarsın Kadar'ın ne kadarsa o Kadar, Evet kabuldür iyi olan ne varsa Evet de ve yürü canlan bil kendini Ağırlarınmış belki O toy yanların şimdi gitti. Bir sadalye bir masa Düşün ki aslı bir ağaçtır. Kesilir parça parça olur gövdesi Canlansa ne kadar acır. Herbir yeri yontulur Ve bunca eklenen çıkandan Bir eşya doğurulur.

    Acın kadar erdemlisin İlk geldiği yerdeysen ki değilsin Ham yüreğini at Hikmet ateşin pişsin Hayat bir buğday danesinin izdüşümü Ekilen büyüyen biz Başak başak dane dane serpildik Harmanlandık kaç çeşit kavimse Bir değirmen ezdi farklılıklarımız Hepimiz kardeştik Ve yoğrulduk bir olan inançla Temizdik duruyduk Müslümandık biz Ve bir ateş gerekti sınanmak için İman ve küfrü ayırandı sınav Kimimiz görünce döndük özünden Kimi seve seve yaktı Kibirlenen şeytani düşünceyi.

    Evet Aydın olsun için Yokluk ve Varlık Rahmet ve Azap Seç birini...

  • 14 yıl önce

    silmek isterken anıları.........birşeyler kaybetmiş oluyoz fakat........hayat böyle..............

    sevgiler arkadaşım.............