Haydi Artık Utanalım

Leşe koşan akbabalar bu kadar çokken
Yorgun derileri sıyırsak üzerimizden
Sadece deriyiz zaten
İblis göbek bağlamışken..

Su yok
Ekmek yok
Ne yersiniz
Sopa !!!
Ne sopası
Tanrının sopası !!!!


Çok eskiden
Söz vardı, hançer vardı
Sadece bunlar can yakardı
Şimdi para var
Paran varsa güç var
Yak yakabildiğin canı
Aç, toka inanıyorsa başarıyorsun demektir..
Kandır kandırabildiğin kadarını..
Ama
Ama açı utandırmıyacaksın
Utanç da bir güçtür
eğer bir halk utanırsa
İşte ondan korkacaksın !!!!!!


Haydi, artık utanalım.......

21 Kasım 2009 508 şiiri var.
Yorumlar (27)
  • 14 yıl önce

    Bazı değerlerimizi yitirdiğimiz gibi utanma duyumuzuda yitirdik...Bir bakın çevrenize ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz...

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 bu şiirin belki bir kaçımıza öyle bir duygunun var olduğunu hatırlatır.

  • utanalım...

  • 14 yıl önce

    Çok eskiden Söz vardı, hançer vardı Sadece bunlar can yakardı Şimdi para var Paran varsa güç var Yak yakabildiğin canı Aç, toka inanıyorsa başarıyorsun demektir.. Kandır kandırabildiğin kadarını.. Güzel çalışmadan dolayı kutlarım yazan yüregi.

  • 14 yıl önce

    ben utanmasam olmazmıud83euddd0😂 şaka bir yana hayasızlık vurdu kıyıya bir gecelik yatmalar rokora koşuyor.boşanmada patlama var geçmiş zamanlarda da pek çok kavim aynı hataya düştü ve bedelini agır ödedi. örnek verecek olursak lut kavmi sadece bu cezayı yaşayanların bir tanesi günümüzde ne olur diye sorcak olursan? bana göre insanlar dahada azacak bu peygamberimizin kıyamete yaklaşıldığındaki söylediği hadislerden anlaşılıyor. yani günümüze şükretmek gerek diye biliriz👑 duyarlı bir çalışma nilgün hanım yüreğinize sağlık...

  • 14 yıl önce

    😙👍 evet haklısın; sorumluluğu olan her makam sahibi ve her birey utanmalı eğer etrafında utanç verici bir yara varsa....tebrik ederim sosyal yaraya güzel bir damga...