Her Sonbahar,alaca Mevsim Bana

Her sonbahar,alaca mevsim bana,
Yalnızlık gibi tek ,beklemek kadar özgür...

An gelir,sebepsizdir yağmurlar,
Geçer zaman ,savurup yüreği.
Işık topu döner,kor ateş olur,
Elleri'ni alır insan,yalan dostları unutur.

Her sonbahar ,yaprak dökmez,
Yeni sürgünlere hazırlanır bazen.
Alaboradır dünya,
Görünmez gölgenin ardında güneş.

Ter içinde uyanır insan doğum anına,
Üşür Tanrıyla arasındaki yalnızlığına,
İtirazı olur,yaşamak gibi,
Bir bebeğin gözlerinden ağlamak gibi.

Her sonbahar ,alaca mevsim bana,
Yalnızlık gibi tek,beklemek kadar özgür....
15.Ağustos.2008/Cuma. S:19.00

24 Nisan 2009 111 şiiri var.
Yorumlar (19)
  • 14 yıl önce

    üşür tanrıyla arasındaki yalnızlığına..sözü şiirin can damarı gibi geldi bana..sonbahar şairi üşüten , yalnızlığının senfonisini duyuran mevsimdir..son iki dize bir kez daha vurgulanmış , iç dünyanın yansıması olsa gerek..

  • 15 yıl önce

    Her sonbahar,alaca mevsim bana, Yalnızlık gibi tek ,beklemek kadar özgür...

    An gelir,sebepsizdir yağmurlar, Geçer zaman ,savurup yüreği. Işık topu döner,kor ateş olur, Elleri'ni alır insan,yalan dostları unutur.

    Her sonbahar ,yaprak dökmez, Yeni sürgünlere hazırlanır bazen. Alaboradır dünya, Görünmez gölgenin ardında güneş.

    Ter içinde uyanır insan doğum anına, Üşür Tanrıyla arasındaki yalnızlığına, İtirazı olur,yaşamak gibi, Bir bebeğin gözlerinden ağlamak gibi.

    Her sonbahar ,alaca mevsim bana, Yalnızlık gibi tek,beklemek kadar özgür 👍👍👍👍 Duygusal hüzünlü bir şiir kutlarım şiirin şairesini

  • An gelir,sebepsizdir yağmurlar, Geçer zaman ,savurup yüreği. Işık topu döner,kor ateş olur, Elleri'ni alır insan,yalan dostları unutur.

    Her sonbahar ,yaprak dökmez, Yeni sürgünlere hazırlanır bazen. Alaboradır dünya, Görünmez gölgenin ardında güneş. ............... .... ........................

    Hoş duygulular yaylasının derinlikli duraklarında molalanarak İçtenlikte ve en taze derinlikte şiir fısıltılarını içine çekerek, Yüreğinde damıtıp sombaharlara fısıldayan bir ahenkti...

    Selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...

    Nisan yağmurlarının yıkadığı yürekte kalınız...

  • 15 yıl önce

    Her sonbahar ,yaprak dökmez, Yeni sürgünlere hazırlanır bazen. ................................. Her sonbahar ,alaca mevsim bana, Yalnızlık gibi tek,beklemek kadar özgür....

    😙👍Okumak çok keyifliydi. Kutlarım Hülya hanım!

    Saygılarımla...

  • 15 yıl önce

    Ter içinde uyanır insan doğum anına, Üşür Tanrıyla arasındaki yalnızlığına, İtirazı olur,yaşamak gibi, Bir bebeğin gözlerinden ağlamak gibi.

    yüreğinize kaleminize sağlık efendim kutlarım 👍👍