Herşeyi Birak

Karanlık gecelerin ortasında dolaşan sevgili.
Işığa dön,gündüze bak.
Bana dön,herşeyi bırak...
En karanlık gecelerde bile aydınlık var.
Aya ve yıldıza bak.
Bana dön,herşeyi bırak...
Gözlerinin ortasındaki siyaha nispeten,
Onu çepeçevre saran beyaza bak.
Ne zaman geçer gözlerindeki ıslak.
Bana dön,herşeyi bırak.
Çıkmadı mı geçirdiğin geceler sabaha?
Her karanlık kavuşmaz mı aydınlığa...
Kaldır gözlerini doğan güneşe bak.
Bana dön,herşeyi bırak...

19 Mayıs 2009 15 şiiri var.
Yorumlar (6)
  • 15 yıl önce

    En karanlık gecelerde bile aydınlık var.😙

    Hoştu kutladım çok çok.!

  • 15 yıl önce

    Çıkmadı mı geçirdiğin geceler sabaha? Her karanlık kavuşmaz mı aydınlığa... Kaldır gözlerini doğan güneşe bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    Yüreğine sağlık değerli kardeşim gerçekten güzel bir şiir.Sevgilerimle...

  • 15 yıl önce

    Her karanlık kavuşmaz mı aydınlığa... Kaldır gözlerini doğan güneşe bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    Sağır duysun,kör görsün artık.Çok güzel olmuş Zeynep,tebrikler yürekten.

  • Karanlık gecelerin ortasında dolaşan sevgili. Işığa dön,gündüze bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    En karanlık gecelerde bile aydınlık var. Aya ve yıldıza bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    Gözlerinin ortasındaki siyaha nispeten, Onu çepeçevre saran beyaza bak. Ne zaman geçer gözlerindeki ıslak. Bana dön,herşeyi bırak.

    Çıkmadı mı geçirdiğin geceler sabaha? Her karanlık kavuşmaz mı aydınlığa... Kaldır gözlerini doğan güneşe bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    Güzel bir paylaşım omuş..! Hem umut barındırıyor , hemde hasretlik tebrik ederim.. Kalemin daim olsun ..!👍👍👍👍👍

  • 15 yıl önce

    Bana dön,herşeyi bırak. Çıkmadı mı geçirdiğin geceler sabaha? Her karanlık kavuşmaz mı aydınlığa... Kaldır gözlerini doğan güneşe bak. Bana dön,herşeyi bırak...

    CANISI YÜREĞİNE SAĞLIK 👍👍👍👍👍👍👍👍👍