İfşa
"Yapma puştu ziyan olur!" dediler.
Yaptım.
Kolumu kaptıracağımı bildiğim halde
Elimi uzattım.
Acıdım yetime,
....
Anladın sen onu söyletme.
Bir umut hatırlar utanır insanlığından
Nasıl olsa puştun yanına kalır puştu ziyan.
"Anlatma hezeyan olur!" dediler.
Anlattım.
Aşkımın en derinini dinamitleselerde
Seviyorum! dedim her zerremle
İnanmadılar
Sandılar ki sanrıdan ibaret
Nasıl olsa biliyor ki yaratan
Bana yirmi dört saatlik ibadet.
"Verme zikr-i nisyan olur!" dediler.
Vermez olaydım.
Verdikçe fazlasını kazandım.
Ama sanmayın ki kardayım.
Verdiklerim yoldan çıktı
Yazık eden bir yol tuttu
Her nefeste O'nu anmayı unuttu.
