Imkamsız

birileri söyleseydi seni bu kadar seveceğimi inanabilmem imkansızdı tıpkı şimdi olduğumuz gibi, oysa ki şimdi gözlerime her bakışın kalbimde ifadelere sığmayan bomba etkisi kadar,

öldürmüyor,

tam aksine beni, senin için daha çok bağlıyor hayata. İçimdeki sevginin en küçük örneği leyla ile mecnun, fakat onlar bile içimdeki sana olan aşkın yanında denizde damla olarak kalıyor abartısız, ve ben sana olan bu sevdayı bir türlü ifade edemedim şu kemiksiz dilim ile. Hayatımda değil düşlerimde olsan da seni düşündüğüm kadar hayatımdakileri düşünemiyorum ne yazık ki, biriktirdiğim duyguların aynası olan gözlerim sana şehvet ile değil hasret ile bakıyor.

Herkese her şeyi anlatan şu dilim sana gelince lal kesiliyor. Sanki tepemde gezen melek gibisin fakat ölüm meleğimi yoksa rahmet meleğimi çözemedim. Ben böyle imkansız iken böyle tutkunum sana, engellerin olmadığını düşündüğüm zaman sana tapmaktan korkuyorum.


Kalbimden şelaleler gibi sevgi akıyor fakat bir damlasını veremiyorum sana, içimdeki sana karşı olan bu sıcaklığın gözlerimi kör ettiğini biliyor fakat ahirette karşımıza alev olarak çıkacağından korkuyorum bebişim.

İyileşmeyen hançer yarası gibisin içimde ne kabuk tutuyor ne kanıyorsun, fakat demiri yontan ateş gibi yakıyorsun. Aldığım darbeler soğutamadı seni benden sahibine sadık köpek gibiyim tabiri caizse, çektiğim sıkıntıları unutturuyor bakışların, yarama sürülen melhem gibisin ilacım sensin vesselam.


Başıma gelen en tatlı belamsın hem kurtulmak istiyor hem istemiyorum yani seninle de olmuyor sensizde. Sevgimin ve sadakatimin ispatını seninle olunca anlarsın fakat bu da imkansız. Anladım ki hayatımdaki gülün dikenlerinin açtığı yaraları iyileştiren olmadı sen hariç. O gülün yapraklarının kokusu senin kadar güzel ne tatlı değil,

her yanımda sen varsın etrafı ateşle çevrilmiş akrep gibiyim fakat sana dokununca yanacağımı biliyorum, dokunmayınca zaten yanıyorum, gözlerindeki o tatlı dilinin söyledikleri fısıltıları uzaktan dahi olsa görüyor ve duyuyorum, fakat ben kendimi sana bir türlü anlatamıyorum. Seni anlatan kelimeleri şu andan itibaren kendi tedavülümden kaldırıyor ve seni ifade eden kelimelerin türeyeceğinide sanmıyorum. Altının değerini sarraf nasıl biliyor ise bende senin değerini biliyor ve kalbine gözlerinden bakıyorum, ve içindeki beni görmemem için kör olmam gerekirdi.

Herkese anlatılacak kadar güzel ve herkese anlatılamayacak kadar özelsin.

Ve de imkansız...

03 Nisan 2013 79 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 11 yıl önce

    Remzi Bey,

    Önemli olan tahsil değil insanın kendisini geliştirmesidir. Ne ilkokul mezunları gördüm kültürlü, okuyan, araştıran...

    Ve ne üniversite mezunları gördüm hayatı boyunca en fazla iki kitap okuyan...

    Biraz araştırırsanız eksikliklerinizi giderebilirsiniz.

    Başarmak yazdıkça, çabaladıkça gelir ve der çıkardıkça...

    Sitede serbest şiir alanında çok başarılı şairlerimiz var, onların şiirlerini takip ederseniz, ünlü şairlerimizin şiirlerinden okursanız özgün tarzınızı yakalayacaksınız...

    Sözlerimi lütfen olumsuz eleştiri olarak algılamayın, bilakis duygularınızı ifade etme tarzınız çok içten ve yazım hatalarını düzelterek kayda değer bir başarıya ulaşabilirsiniz...

  • 11 yıl önce

    evet söylediklerinize katılıyorum bu çalışma serbest şiirde ilk oldu benim için, nokta virgül meselesinde fazlasıyla cahilim diğer şiirler içinde geçerli bu halim, ilk okul mezunu olmanın bu tür dez avantajları oluyor işte.Tabi ki sitede neyin nereye yazılacağını bilmemekte cabası...

  • 11 yıl önce

    Bence bu yazınız deneme bölümüne alınmalı çünkü bu bir nesirdir.

    Biçimi dahi manzum olmadığını haykırır nitelikte.

    Sanırım bir yanlışlık oldu.

    Yazınızın içeri güzel ancak noktalamalara daha çok uyulsa yani noktalardan sonra büyük harfle başlansa akıcılık da sağlanırdı.

    Yazan yüreğe saygılar..