İşlev

İsviçre çakısı gibisin sen
Herşeyden fazla biraz
Herkesten daha az.

Koysan kantara işlevini
Süsten öte işe yaramaz.

Oysa ekmek bıçağıyım ben
Alınteri hariç herşeyi kesen.

27 Mart 2010 96 şiiri var.
Yorumlar (16)
  • 14 yıl önce

    Günaydın Sayın ÇETİN BEY !... Önce şiirimi okuyupta,fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkürlerimi sunarım. Ben 29 ların kuşağıyım ve rahmetli ATÜTÜRK'ÜN ESERLERİNİ BİRİNAĞIZDAN DİNLEDİM.Çarpışan gazilerden dinledim,HALKIMIZDAN DİNLEDİM.. O,Tanrı'nın Türk milletine eşsiz bir armağanı idi.geleceği bilen yaradan yapılacak doğmatik siyasi oyunları bildiğinden hemencik yanına aldı ve zamanın hokkabazlarına ulusu teslim etti. ....Büyük gerçeği gören ve aklı yetenler,arkasından şikâyet gözyaşları döküyor.diğerleri ise yalancı dünyanın servetine konmak için,halkı kandırmağa çalışıyorlar,hemde ALLAH ADINA.Saftirikler de çıkar sağladıklarından gölgelerine sığınıp dindar gözükmeğe çalışıyorlar Hukukta bir terim vardır."Milletler lâyık oldukları yönetime kavuşurlar." zamanını fazla aldım bağışla.Şiirlerini gözden geçireceğim başarılar seninle olsun...Mustafa Özçiçek..İzmir..

  • 14 yıl önce

    İsviçre çakısı gibisin sen Herşeyden fazla biraz Herkesten daha az.

    doğru söze daaha ne denir ki sayın hocam. saygılarımla... tebrikler

  • 14 yıl önce

    Böyle kısa şiirleri seviyorum, okurken zevk alıyorum... Tebrikler size👧👍

  • 14 yıl önce

    Kısacık süren; Fakat, derin anlamlara sürükleyen Sürüklerken düşündüren, Bir şiirdi okuduğum. Tebrikler.

  • 14 yıl önce

    iki yüzü keskin bir bicak

    ama asla kendini kesemeyen

    alin teri kesilir kör bicaklarla

    satarak satilarak----

    cok begendim

    kutlarim

    Sairi