İsterdim

göğsünde uyumak isterdim
bebek kokunu olgunluğunda aramak
yılların gerisinden seni dilerdim

yaban korkularımıza inat
arkadaş ellerini değil
yüreğinin sesini isterdim

seninle bir günbatımında kaybolmak
şafağı uyandırmak isterdim
seni dinlerdim
çocukluğunun sesini


seni saklardım
gölgemin ardında
görünmezim olurdun
kimse bilmeden
kimse duymadan
karlı tepelerde
güneşi eritirdik
bir düş kurmaksa
seninle oyun oynardım

gelmezsen sular akar durulur sevgilim
ikimizin yerine de ben severim
ve senden vazgeçerim
andım olsun
son olsun
yollarına baktığım .....
22.Şubat.2010/Pazartesi

22 Şubat 2010 111 şiiri var.
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    çok hoş ve narin duyguların bir şiiri :)

  • 14 yıl önce

    Oldukça duru bir dille kaleme alınan, ifade gücüyle de derinlik kazanan çok güzel bir şiir okudum. Keşke böylesi şiirler hak ettiği yerlerde olsa. Duygulu yüreğinizi kutluyorum.

  • 14 yıl önce

    valla ben senden korktum bacım:) iki kişilik sevebiliyorsan pes:))))

    beni de geçtin:)

    sevgiler bırakıyorum sayfana gülüm:)👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    İsteridim, geniş zamanın hikaye birleşik çekiminde olunca bu isteğin geçmiş olduğunu,bitmiş olduğunu öğreniyoruz. yani artık bir hayal. Ama geçmişin de buruk bir tadı vardır, şiir bunu iletiyor bize; anılarımızda hani 'geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer' tadında kalanlardan. Ama geçmiş bizi biz yapan harcımız, geleceğe sağlam durabilmek için. gelecği sağlam kurabilmek için de diyebiliriz bu nostaljiye.

    Bertolt Brecht: 'Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.. Bugün yarına dünle beslenerek yol alır...'diyor. Bu, İsterdim başlıklı şiir büyük sıçrayış için geriye atılmış birkaç adım olsaydı keşke.kimbilir belki? Şair; 'gelmezsen sular akar durulur sevgilim ikimizin yerine de ben severim ve senden vazgeçerim andım olsun son olsun yollarına baktığım .....' diyor . tamam geçmiş kapatılmış ya gelecek* Hiçbir bildirim yok şiirde. hayat geçip gidiyor, Ertelenecek bir an bile yok. Bir umut olmalı, bir umut. 'Bir gün gelecek...' demeli 'Bir gün gelecek...' umudu olmalı hemde hemen başlanan; Hayat, bir gün için binlerce geçmiş günü feda etmek olmalı. Tebrikler Hülya hanım.