İstihare / Küçük Kabus

bir niyetim vardı
sor dediler oku duasını duası
uykumda canavarlar basmıştı ülkemi
salyalı üç başlı yılanlar sıkıca sarmış beni,
kurtaramadım kendimi.
birden fasülye sırığı bitiverdi önümde
tırmanmaya başladım o an can korkusu ile.
tırmandım tırmandım tırmandım
vardım devler ülkesine
koca denizde bir avuç su oldum
küçülmüştüm sanki her şey büyüdükçe.
koştum koştum nereye koşuyorsam
düştüm yuvarlandım,bulamadım ne arıyorsam!
kaçsana kızım kaç dev geliyor
uykumda sayıklar gibi soluğum inliyor
bağırmak istiyorum sesim çıkmıyor
kefenlenmiş cesetler,
her birinden kanlar sızıyor
baktım herkes orada
içim nasıl sızlıyor.
bir tek ben kalmışım
hepsi ruhunu tesli etmiş etmiş Allah'a
bir daha mı tövbe olsun yatmam ben rüyaya!

07 Kasım 2013 490 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    bencede rüya görme isini birakin 👍