İtiraf

uykusuz kirpiklerinde
ıslak taze bir özlem tütüyor
kızmış toprakta
cızırdıyan
her bir yağmur damlası
acıyı cezbeden iniltiler tutuyor
kıskacında kaderimin

meleklerin kanatlarından düşen
bir tüy kalbimde
hayalin.
bilmediğim
gidip görmediğim şehirlerin
sokak lambası
evlerin ışıkları...
kimsin sen
ya da
nesin ?
sevdamı kutsal mabedinde saklayan !

beni sana taşıyan
bu kervanın yolu
nereden geçer ?
kime yolculuk?
hazin sesinde
dağlara ağıt vuran bu kor nefesle
dile gelen ellerin
ve
kimsenin suyuna sabununa dokunmadan
kabına sığmaz ızdırap
herşeyin cevabı

deniz güneş

16 Şubat 2010 96 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (8)
  • 14 yıl önce

    Evet tam da bu gün o kabına sığamayan ızdıraplardan yakınıp durmaktaydım ki sayfalarda gezinirken dizelerinize mıhlandım.Sahi nedir bu belirsizliği yaşamın ? nedir hep kendinden vere vere innallah etmeler.Can bir kere çıkmıyormuş dostum/her defasında kimbilir kaç kere çıkıyor şu can..

    -Paylaşım içeriği gibi hüzündü.....

  • 14 yıl önce

    güzel dizelerdi deniz hanım.. tebrikler👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    güzel şiirdi... tebrikler.

    sevgiler.

  • 14 yıl önce

    Bir şiirde aşk olmasa çiçeksiz bir bahçeye girmek fibi olacak sanırım. Bu yüzden kavganda aşk, barışta aşk, ekmeğinde aşk, hasteritinde aşk... Aşk olmalı he sözün içnde ki dinlensin herkesçe . Bir tek yaşlılar bunu önemsemez de allah aşkı der o da .Olsun aşk değilmi sonuçta. Ayrılıkta aşk bir başka tat. Şair artık trans durumundadır. Aşk ne derece büyükse şiirin hüznü de o derece yükseliyor. "beni sana taşıyan bu kervanın yolu nereden geçer ? kime yolculuk?" yaşam denilen iki kapılı handa hep yolcuyuz. Han sahibi Tanrının önümüze koyduğu hesabı ödeyip çıkarız diğer kapıdan. Bu hana ne ilk gireniz ne de ilk çıkan biz olmuşuzdur. Ama yolculukların içinde kısa amaçlı fakat gidilen yoldan daha gerekli olan sevgiliye kavuşma ovasında cenneti bulacağına inanır aşıklar. oraya ulaşamadığı ya da ulaştığı anda ne bekler ki yolu da yolculuğuda "kabına sığmaz ızdırap herşeyin cevabı".. güzel bir şiirle ben yola çıkıyorum acı ama dopdolu olan yolculuğa. Tebrikler Deniz hanım.

  • 14 yıl önce

    👍tebrikler arkadaşım yine güzeldi...👍