Kadın 2

Kendimi bulduğumda birşey daha buldum dedi kadın,
Onu yalnız ifade edemediğimi.
Onu ifade edecek, o gibi bir ifadesi olmalı...
İfadem olur musun?

06 Şubat 2010 72 şiiri var.
Yorumlar (11)
  • 14 yıl önce

    Mahir Bey haklısınız. 3. dizeyi çıkarttığımda daha bir şiir oluyor. Lütfen yazdıklarımı yorumlamaktan vazgeçmeyin, öğreniyorum...

    Yorumlayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkürler...

    Sevgi ve saygıyla...

  • 14 yıl önce

    Şiir düz yazı formatından farklı olmalı değil midir değerli şiir dostu.? Ve diğer yandan şiir, az kelime sayısında en fazla anlam üretme becerisi de olmalıdır. Kelime tekrarları her ne kadar pekiştirme savını da gütse, fazlası şiire yüktür. Görülen o ki, yirmi iki kelime bütününde dört kez â??ifadeâ? sözcüğünü kullanmanız, çalışmanızın anlatım bütünlüğüne zarar vermiş. Daha iyiyi başaracağınız umudunu taşıdığımı bilmenizi isterim. Emeğinizi kutlarım Dostlukla...

  • 14 yıl önce

    ifade olabilmek için farkedilmek gerek farkedilmeden ifade olunmazki şaire.Sayğılarımı bıraktım sayfanıza.

  • 14 yıl önce

    bence şiiriniz güzel ifade etmiş yüreğinize sağlık

  • 14 yıl önce

    Kendimi bulduğumda birşey daha buldum dedi kadın, Onu yalnız ifade edemediğimi. Onu ifade edecek, o gibi bir ifadesi olmalı... İfadem olur musun?

    Gerçekten çok güzel anlatılmış anlatılmak istenen kısa ve öz.Harika kutlarım sizi.Sevgilerimle....