Kahve /haiku

Kahve Dostu /..

Kırk yıla hatır
bir fincan acı kahve
Geç baş köşeye


Kahve Tadı /..

Kahve Yemen'den
âdet dedemden gelir
Toruna miras


Kahve Falı /..

Fincanda telve
bir umut bin hayâle
Falcının sözü


Kahve Keyfi /..

Sabah keyfinde
ateşde kaynar cezve
Dans eder köpük

14 Ekim 2010 714 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    şiiri çok sevdim...kahveyi de çok severim...🙂👍

    tebrikler efendim

    nicelerine

    sevgiler

    saygılar

    👑👑👑👑👑