Kar Haikuları

1.




Bir kış gecesi
Çöpte yiyecek yok ki -
Sokak kedisi







2.




Minik serçe aç -
Ekmek kırıntıları
karla örtülü







3.




Soğuk geliyor,
kargalar çığlık çığlık -
İlk kar düştü işte.







4.




Yüce dağların
erimez mi karı hiç -
Geçit vermiyor.

28 Şubat 2009 49 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)