Karlı Dağlar...

Bir coşkuyla koştu vatandaşlarına, sonunu getirecek helikopterle
Çok uzaklardaki yerlere, ilden ille vatan sevdası ve özlemle,
Gözleri sildi taş duvarlarda ki, geçmiş acılarını hiç düşünmeden
Geçmişi gömerek yeniden, vatan diyip düştü yollara...

Hafif esen rüzgârla çıktığı yolda, poyraz esti tipi kar dedi dur
Kekik kokan dağları özlemişçesine, yavaş yavaş ne bilsin ki
Güvercinler gibi uçarak, bir an önce buluşmak istedi halkıyla
Bir çeşme bulamadı, kana kana içmek için ruhu dağlar dedi...

Mis gibi nane kokan dağlar çağırdı onu hasret kalmışçasına
Gel ruhunu dinlendir kekik nane kokuları bekler seni zikreder
Gülümser geriye bakmadan, ülkesini düşünerek ufka bakarak
Papatyalar eşliğinde, dualar göklere yükselir ümitleri için...

Güneşin ışığında yüreğinde vatan sevdasıyla kırlarda koşarak
Halkı için toplarken Peygamber çiçeğini, bir çeşme başı aradı
Huzur dolu yüreğiyle sonsuzluğu düşündü, kavuşmak için sahibine
Dur! Senin için erken daha sahibine kavuşmak için, bu acele niye...

Durun kapatmayın Pencereleri, güneş ısıtsın üşüyen yüreğini
Güneşin sıcaklığı ısıtsın buz gibi beton duvarları, soğuk çok soğuk,
Kapatmayın güneşini... Beton çok soğuk üşütmeyin...

Güneşimi kapatmayın...Beton çok soğuk...ÜŞÜYORUM!!!



Önce İnsan... Düşüncesiyle...
Yaratılanı Severim... YARADAN'dan dolayı...
Mekânı Cennet Olsun...

28 Mart 2009 15 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    👍👍👍👍 Tebrik ederim... Yüreğimin dördüncü yangınını yaşattı bu kaza bana...Allah Rahmet eylesin... Başımız Sağolsun..👍👍😙😙

  • "Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum Gözlerim parke parke taş duvarlarda Açılıyor hayal pencerelerim Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum Kekik kokulu koyaklardan aşarak Güvercinler ülkesinde dolaşıyor Bir çeşme başı arıyorum Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp Mis gibi nane kokuları arasında Ruhumu dinlemek istiyorum Zikre dalmış her şey Güne gülümserken papatyalar Dualar gibi yükselir ümitlerim Güneşle kol kola kırlarda koşarak Siz peygamber çiçekleri toplarken Ben çeşme başında uzanmak istiyorum Huzur dolu içimde Ben sonsuzluğu düşünüyorum Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum Durun kapanmayın pencerelerim Güneşimi kapatmayın Beton çok soğuk, üşüyorum.." Muhsin Yazıcıoğlu ............... Üşüyoruz gerçekten... Çok da üşüdük. Akdeniz'in ılık meltem rüzgarı yüreğimizden yakaladı ve ısıttı bizi. Sağolasasın değerli kadirşinas dost şair. Yüreğin, kalemin ve dizelerin hep cemre ıscaklığında ve tanyeri ışıltısının fısıltılarında esenlesin. Binlerce tebrik ve saygımla....

    Değerli insana rahmet ve kalanlarına Yüreğinde ona sempati duyan herkese sabır diliyorum...

  • 15 yıl önce

    liderimdi ve ALLAH rahmet eylesin çok yakınen tanırdım ve mertti adamlı liderdi, ne güzel dile getirmişsiniz kutlarım kaleminiz daim olsun sevgimle sami.

  • 15 yıl önce

    👍herkesin yüreğinde aynı yangın bunu çok güzel dile getirmişsiniz tebrikler efendim...allah rahmet eylesin...

  • 15 yıl önce

    evet türk milletini günlerdir yasa boğan hazin bir kaza🙂 dava arkadaşlarına alllahtan sabır kendillerine rahmet diliyorum.

    tebrikler kayıtsız kalmayan şair yüreğinize.

    👍👍👍👍