Kelebek Haikuları

ölü kelebek
hangi göktesin şimdi
kanatsız

*

kış karanlığı-
çoktan ölüp gitti
baharın kelebekleri

*

sökmüyorum
kuruyan çiçekleri-
belki bir kelebek

*

ne çok kelebek
mor çiçekler açalı
yan bahçede

*

kasımpatı-
yaprağındaki kar tanesi
kelebek değil

*

bilir kelebek
hangi çiçek
hangi bahçede

*

sustuğumda
bir kelebek dillenir;
duyarım

08 Aralık 2012 50 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar