Kime Şikayet Edeyim






Kendini, kalbime, gözlerinle yerleştirdin,

Yerinde duramadın, hep derini eş tir din,

Göz kırpıp, hemen ruhu ruha birleştirdin,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


Siyahı bana sevdiren, simsiyah saçlarını,

Güzelliği yaratan, o çatık çifte kaşlarını,

Sevdiğimi anlatan, içten gelen yaşlarını,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


Söyle o gözlerine, şimdi kimler bakıyor,

Beni yaktığı gibi, bilmem kimi yakıyor,

Yalancı o gözlerin, hep yalnız bırakıyor,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


Gamzelerin destursuz, adım attı kalbime,

Öyle yakıp-yıkmak ne, acımaz mı halime,

Oysa ilk bakışında, benzetmedim zalime,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


Her fırt çekişinde, dumanına karışamadım,

Hasretin çok acı geldi, bir türlü alışamadım,

Yanımda hep var dın, sen gibi sıvışamadım,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


Şimdi kime verdin, o gönlündeki köşkünü,

Kör gözle baktın, görmedin sana düşkünü,

Eve geldim yoktun, terk ettin beni iş günü,

Benim şimdiki hali, kime şikayet edeyim...


(Kemal Yenice)

01 Haziran 2021 74 şiiri var.
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Eser ekleme kuralları:Gönderilen eser ahlak ve kamu düzenine kurallarına uygun olmalı, herhangi bir şekilde belli bir siyasi görüşü aktarmamalıdır. Eserlerinizin başlıkları ve metninizin tamamı büyük harfle yazılmamalıdır. Her kelimenin başını büyük harfle başlatınız. Eserlerinizin altına adınızı ve soyadınız yazmaya gerek yoktur, adınız sistem tarafından otomatik gösterilmektedir. Eserinizi eklemeden önce imla hatası yapmamak için gözden geçirmeyi unutmayınız. Eserinizi tamamladıktan sonra vurgu yapmak istediğiniz alanları imleçle kelime kelime seçerek açılan kutuda kalın, italik(eğik), altı çizili ve alıntı seçeneklerini kullanabilirsiniz. Eserin tamamında alıntılı, kalın ya da italik şekilde eklenmesi okunmayı zorlaştırdığı için bu kullanımdan kaçının. Türkçe dışında eser eklediğinizde mutlaka üst kısımda eserin Türkçesini eklemeyi unutmayınız. Eserlerinizin başlığında !*., gibi noktalama işaretleri kullanmayınız. Eserinizde başka şairlerden /yazarlardan alıntı yaptığınızda lütfen belirtiniz. Satırları "/” “---“ “…” işaretlerini kullanarak ayırmak yerine, her satırın sonunda "enter" tuşunu kullanarak bir sonraki satıra geçiniz. Eserlerinizi sadece ilgili bölüme ekleyiniz. Eser başına veya sonuna sitemizle ilgisi olmayan linkler eklemeyiniz.

    Edebiyatla Yönetim