Kulunç İki Kürek Arası Haikular

Göz mü değmiştir ?

Göğsümde bir sızı ki,

Hiç dinmemiştir !

--------------------------------

Yel mi değmiştir?

Yerinde bir ağrı ki,

El değmemiştir !

--------------------------------

Söz mü vermiştir?

Göğsümde bir iman ki,

Ah etmemiştir !


S(y)N

-------------------------------
Teşekkürler,


Köz mü düşmüştür?
Göğsümde bir yangın ki
Hiç sönmemiştir !

Nigar BARAN



22 Şubat 2021 70 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (3)
  • 3 yıl önce

    Köz mü düşmüştür Göğsümde bir yangın ki Hiç sönmemiştir .. Nacizane eşlik etmek istedim.