Manidar Sözler

''Ey gülün derdiyle ağlayan bülbül , bilmez misin ki gül senin derdinle çoktan can toprağına karışmış .Ve sen hala pervanelerde dönmektesin ... Gün döner ,vakit döner ab-ı hayatın suyundan içersin ... Ve gözyaşların sana can toprağının cennet bahçesinde şarap-ı aşk olur .Ve içersin aşkın şarabını mesti bahtiyar olursun sonsuza dek...!

...

''Yalnızlığıma intihar süsü verip ,bir ömür yokluğumu asasım var''...!
...

''Herkes yalnızlığına sahip çıksın .Çünkü bir gün gelecek hiç kimse yalnız olduğunu bile hatırlamayacak''...!
...

''Hayatın en büyük keşfi insanın kendini keşfetmesidir''...!
....

Şimdi yaklaş .
Az daha ,
Evet orada dur ...!
Ayağın kayabilir ...

....

''Dalda bir elma iste yüreğin varsa çalma''...!
...

''Her şey mümkündü bir şey dışında ,bir şey mümkündü her şey dışında ''...!

...

''Sustukça insanın yüreği kanar ,kanadıkça insanın yüreği insan susar''...!

....

Zaman er yada geç gerçeği ortaya çıkarır , o zaman yerin dibine de girsen yeridir''...!

....

'' Kader güneşte yanmış ,ayazda donmuş ve bileti ezelden kesilmiş hayatın ön koltuktaki en önemli yolcusudur. Ve kaderin gideceğin yere her zaman senden önce gider''...

03 Ekim 2012 3618 şiiri var.
Yorumlar