N.E Diyeyim1

iyi bir dinleyici olma!
şımarıyorlar
dinlemesini bilmiyorlar.


iyi bir konuşmacı olma!
afallıyorlar
konuşmasını öğrenemiyorlar.


konuşma!
dinleme!


eee?


sus!
sanane
sus!

diyeceğim ama;
o zaman da
suskunluğunu hayra yormuyorlar..

N.E

22 Aralık 2010 150 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (13)
  • 13 yıl önce

    ... anlat diyorlar ne anlatayım diyorum ne olursa diyorlar anlatıyorum

    sen ne anlatıyorsun diyorlar susuyorum sessizliği öldürmeye
    ne cesaretleri var ne de kelimeleri ceset ceset yaşıyorlar anlıyorlar o zaman susmak ne demek

    yorgun ve sarhoş dizelerdeyim yorulursun günü gelir içmektende sevmektende ve hatta ölmektende yorulur yorgunluğuna yaşarsın çünkü yaşamak ölmenin en ağır şeklidir...

    ...

    Can şairem, yukardaki dizeler hiç yayınlamayı düşünmediğim şiirimsi düşüncelerimin yansımasıydı bir kenara not ettiğim bir zamanlar.Şiirini görünce uyduğunu fark ettim, bu şiiri anlayacak en güzel yorumlardan biri olur diye düşünerek ekledim.Sevgi, saygımla can şairem kabul et...

  • 13 yıl önce

    neden silinmek istensin ki..??

    benimde anlayamadığım bu işte anlamaya çalışıyorum aklımsırasıra..

    egolarını tatmin için şiir sildirenlerle ne konuşup anlaşmaya çalışacaksın ki..!!

    ben kardeşim her zaman kardeş olanlarla..

    sevgiler

  • 13 yıl önce

    ben şiirinde sakıncalı birşey görmedim açıkçası..neden silinmek istensin ki... takmayalım bunları kafamıza..dostça , kardeşçe devam edelim yolumuza...bırakalım bunları..dünyanın bize ihtiyacı var...sevgiyle karşılamak gerek bazı şeyleri... içinde bulunuduğumuz ortamlar evet zor..ama konuşarak aşabiliriz...

    tehditkar mı?..hayır can sıkıcı mı?..hayır kişiye özel mi?..hayır kışkırtıcı mı?...hayır...

    sevgiler

  • 13 yıl önce

    aslında evet isyan var.. ama kendime..

    bu şiirim bir sitede kişiye özel olarak yorumlandı..söz konusu kişi ve kişiler sıfat itibariyle şair diye nitelendirildiği için nedendir bilmem canları sıkıldı bu şiire ve şiirimin silinmesi istendi.. tüm sitelere ekledim denemek için ve kimse kişiye özel olduğunu düşünmedi.. ardından N.E diyeyim 2 yi yazdım onlara..açıklama yaptım ailevi bir isyan diye.. şairler!!tarafından harcanan emeğim işte bu şiir...

    tehditkar mı? can sıkıcı mı? kişiye özel mi? kışkırtıcı mı?

    tüm arkadaşlara sevgiler..

  • 13 yıl önce

    hafiften bir isyan var gibi....

    dinlemek, anlamak ve konuşurken düşünmek gerek...

    sevgiyle şairem👍👍👍👍