Nergis

Cananım... Şimdi yanıma gelsen hemen,
Gizli-gizli buluşsak âşıkların bağında,
Seviyorum ben seni gönlüme istinaden,
Doğuyorsun geceme Nemrut dağında...


Ruhum yeşeriyor yüzünün kafiyesinde,
Sanki ben soluklanıyorum her nefesinde,
Bir adım ötede ve bir dudak ötesinde,
O çağın en güzeli; ben en güzel çağında...



Mart 2010

15 Ağustos 2010 58 şiiri var.
Yorumlar (11)
  • 13 yıl önce

    Kutlayıp geçiyorum. Çünkü ne kadar keyif aldığı mı bildiğini seziyorum. Nicelerinde buluşmak ümidiyle...

  • 13 yıl önce

    Şiirde önemli olan uzun yazmak mı iyi yazmak mı?Nice şiir vardır ki sadece bir dizesini alır kendimize saklarız.Bunu okuyucu yapabiliyorsa kendi eseri için şair neden yapmasın ki? Besbelli bütün dizeler son dizeye hediye edilmiş.Şair son dizeyi zirveye taşımak için bir önceki naif , tatlı ve içten kelimelerle senfoni oluşturmuş.Evet bu bize tuhaf geldi çünkü Mücahid Günay Ertopuz şiirleir bol imgeli bol sanatlı ve genellikle uzundur.Şairin duyduğu heyecan yeni bir tarzı denemesine yol açmış bence çok da başarılı olmuş.Saygılarımla.

  • 13 yıl önce

    daha kısa yazmayı denemiş gibisin ,, aslında şiir için bende bunun gerekli olduğunu düşünüyorum, ilk elin günahı olmaz diyorum :) görüşmek üzere,

  • 13 yıl önce

    sevgili mücahid,seni takip ettiğim için her şiirini okuyorum...bu şiiri okuyup geçecektim ama uğramamış olmayayım diye uğruyorum ve yorumsuz diyorum(sıkılmışsın uzun süredir şiir yazmamaktan🙂)....

  • 13 yıl önce

    Beğenmedim!!! Çıtayı o kaaa yüksek tutarsan, hafif karalamalar red-alır Sanki sen yazmamış gibisin!!!

    Anlık ivedi bir karalama Teknik detayına girmiycemmm

    Hecemi, gönül kusması mı 😡 Kurallı şiir yazacağım diye, dizeleri içinde dövdürdün mü bilmem

    Bana böyle şiirler okutma!!! Senin benim rehberimde şiirlerin yıldızlıdır...

    Eylül ayına antreman şiir-i olarak kabul ettim :)