Nisan'da Adana'da

Vaktidir;

narenciye çiçeklerinin büyülü kokusu ve eşsiz güzelliğiyle sarmaş dolaş Adana sokaklarında yürümenin.


Vaktidir;

her renkten, her sesten, her nefesten biraraya gelip, aynı coşkuya gönül vermenin.


Vaktidir;

bir kıvılcımı yedisinden yetmişine sahiplenip, kıpır kıpır çarpan kalplerle bütünleştirmenin.


Vaktidir;

Adana'yı buram buram içine çekmenin, dört bir yanında sıcaklığını hissetmenin, turuncuya bürümenin, hoş görmenin.


Vaktidir;

kucak açmanın, misafir ağırlamanın, şehri anlatmanın, tebessümle bakan gözlerdeki içtenliğin.


Vaktidir;

Adanalı olmanın, Adanaca konuşmanın, Adanamsı coşmanın ve Adana gibi yaşamanın bizde her daim bir mevsim ettiğinin.


Vaktidir;

Portakal Çiçeğini dünyaya haykırmanın, bahara ortak olmanın ve bir şehrin doğum günü sevincini yüzbinlerle kutlayarak göstermenin.


Vaktidir;

güzel olmanın, çiçek kokmanın, samimi kalmanın, içten davranmanın ve tebessümü yüreklere işlemenin.


Vaktidir;

dans etmenin, halay çekmenin, elele tutuşmanın, alkışlamanın, renklere bürünmenin, güneşi ömrümüze sermenin.


Vaktidir;

seslenmenin, söylemenin, gülmenin, ses vermenin, küçükken bir fidan dikip büyüyünce gölgesinde dinlenmenin..


Vaktidir;

tam da bu mevsimde, bu şehri baştan sona aşkla sevmenin.!



(Nisan'da Adana'da Portakal Çiçeği Karnavalı)

10 Nisan 2019 323 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar