Noktanin Siyahı

Herşeyin bir son noktası var
noktanın siyahında....silinir soru işaretleri

Susma molasının arasına sıkıştırılmış
kelimelerden ibarettir konuşmak

Zaman durur
yalnızlık alır başını yürür......
29.ekim.2008

13 Nisan 2010 111 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (5)
  • 14 yıl önce

    Zaman durur yalnızlık alır başını yürür......

    Yalnızlık duruyor tam tersine Zaman başını alıp gidiyor.....GİDEN ZAMANA DURAN YALNIZLIĞA NE YAZALIM.....LİSELİ ARKADAŞIM... SAYGILARIMLA EFENDİM..MÜKEMMEL İŞLEMİŞSİN TANE TANE......

  • 14 yıl önce

    kısalttın şiirleri melek ... hatırlarmısın ilk şiirlerin destansı hayat hikayelerin..ilgiyle okurdumud83euddd0

    çok güzeldi... kısa ama anlamlı... sevgiler👍👍👍👍

  • 14 yıl önce

    yalnızlıkların azalması dileğiyle

    tebrikler

  • 14 yıl önce

    'Susma molasının arasına sıkıştırılmış kelimelerden ibarettir konuşmak' Konuşmak ve susmak ilişkisi ne çok şey anlatır. Sözcükler ölür yürekten çıkp gelene kadar bazen daha hızlı olan anlar vardır işte o zaman gözlere sığınırız oradan daha çabuk okunması için yardım eder bakışlar. Son nokta, yaşamın dünyanın aşkın sözün son noktası ... Ama her cümle sonu yeni bir cümlenin başlangıcıdır ,bir parağrafın oluşumu için; her parağrafın sonuna konan nokta yeni parağların oluşumu için haber verir. her yazı başka bir yazının her son bir başka bir yaşamın habercisidir doğan bir çocuğun yaşaması için. 'Okyanusu yaran rüzgar, bir deli fırtına. Mutlaka ama mutlaka tekrar görüşmek üzere, dersiniz. Bozkırın bütün gelinciklerini öper de geçersiniz; yanıbaşınızdadır deniz.

    Ama ne yazsak yarım kalmış gibi gelir hani, ne yaşasak yarım kalmış gibi...'

    Kutlarım Hülya Hanım..

  • 14 yıl önce

    Yürürken bizlere geldiğinde herhalde zorlanırız.Hiç gelmemesini dilerim yanlızlığın.Az ve öz.Yüreğinize sağlık.Sevgiler.