Ödenir Canla

Bir hesaplaşmamıydı
Bizimkisi
Kimin kimle yaptı bir hesaplaşma.
Hangimiz daha çok acı çektik ki.
Önümüze gelen hesap bumuydu.
Sen sevdin ben sevdim.
Gerçekte olan sadece bu
Sevginin hesabı verilir mi?
Verilirse kime?
Verilmez sevdiğim
Ne kendine
Ne başkasına
Sevgi yürekte
Her hücrede
Hesabı yoktur ödenmez.
Bazen hesap uyar insana
Bazense hesap ağırdır
Ödenir canla

13 Mart 2010 33 şiiri var.
Yorumlar (7)
  • 14 yıl önce

    manaanlam yüklü güzel dizelerdi kalemini kutluyorum

  • 14 yıl önce

    final çok ağırdı,şiir yalın ve güzel...

  • 14 yıl önce

    Evet sevgili dost, sevginin hesabı verilmez kimseye.

    Herkes sevgisinin ya tadını yaşar mutlu olur, ya da acısını yaşar mutsuz olur.

    Bir gün gelir her ne kadar pişman olunsada iyiki sevmişim der yinede.

    Tebrikler.

    (Hangimiz daha çok acı çekteki). Sanırım çektik olacaktı son kelime.

  • 14 yıl önce

    Sevgi yürekte Her hücrede Hesabı yoktur ödenmez. Bazen hesap uyar insana Bazense hesap ağırdır Ödenir canla

    ah bu duygular ah.....üzüyor insanı fakat napalım .hayat böle....

    sevgi ve selam ile

  • 14 yıl önce

    Sevmek hesapsız olmaz Kim öyle kör vurduya sever ki. İçine derinden kök salar Günler gecelerce büyütür birbir. Ne ay, ne güneş bekler, Zaman tüm hüneriyle Yoğurur sevgiyi. İnsan bu inceden ince bulur En sevdiğini.

    Ama gerçek şu ki Eş olacak sevgi Ne kadar ölçülsede Her zaman bulunmaz dengi. Ağırdır belki, Anlık sanılır ya değil. Bin ölçer bir sever yürek, Kandıkça sevmeye daha bir sever Seven gönül bu Durmaz yerinde.

    Bence en büyük yanılgı Anlık bir heves sanılır sevmek bağlanmak. Yalandır tabi bazı gerçekten yalan. Sevmenin aslı olmayan türlü halleri vardır. Gerçekten sevmek hem çok kolay Hem çok zordur. Asıl sevda köksalar içten içe Belki ta doğduğunda başlar bu büyüme Ve en sonunda meyve verir Sevdiğini görünce.