Ölçüsüz Eğlencelerde Uzanan Haiku'dur Bu Dünyam

- oo -

_işte her şey yazının keyfinde

mutlaka o aslanı elleriyle boğmuştu belkıs için süleyman
zaten davud'un sapanına yenildi golyad

yine de
benim için duvar resimleri daha basit ve anlaşılır oldu
büyüsel ritüeller
ölüye yaşadığı hayatı anımsatan
daha sonra ölenlerin hayatı da bu duvarlara kazıldı

vücudu cepheden
yüzü ve ayakları profilden mısırlılar
neolitik duvarlar
doğadan korkunun büyüsüdür ey kam

ancak biz ailecek şiire inanırız ve aşk hepimiz için ihtiyaç

_eskiden ava çıkardık şu karşıki toprak yoldan

gözden kaybolduğumuz kötü havalarda
güzel kızların ormana gelmediği devirlerde

yine ruhum karmakarışık duvarlarında
ve her şey yazının keşfiyle başlar

site hayatında
mezar odaları, bazilika ve kiliseler
yöneticiden duyurular
pagan etkisinde tehditler gibi

sanki mayaların kalp sökme törenlerinden kalma
tempera tekniğiyle uygulamalı resimlerle bezeli

hala bir duvarda ne kadar resim varsa o denli itibarlı ergenler
ve sanki her biri pompei sanatındaki portreler

kadınlar her gece bir defter dolusu öldülür ve namus önemlidir törede

_neyse
ateşe tapma dedi ormandaki ağaçlar

zaten çoktan kirlendik
mevsimler karıştı birbirine son yıllarda

yağmurlarda yıkanmakla
yunmaz oldu günahlarımız

zaten asit yağıyor içime
lime lime
en son
soğuk bir akşamdı hatırladığım dinozorlardan kalan

...

- oo -

26 Aralık 2015 199 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 8 yıl önce

    Her şeyi mahvetti insanoğlu değil mi ne çok günah işledik doğaya

    tebriklerimle şairud83eudd20

  • 8 yıl önce

    Aşk ve şiir daha ne olsun kısa bir tarih özeti ve şiir adına güzellikler tebrikler içtenlikle Enver bey...👍