Ölüm

Ölüm oldu her günüm.
Sensizliğe gömüldüm.
Yatağım tabutum oldu,
Geceler kefenim.
Pişmanlıkar örttü üzerimi.
Keşkeler dua oldu.

01 Mayıs 2009 3 şiiri var.
Yorumlar (1)
  • 17 yıl önce

    Ölüm oldu her günüm. Sensizliğe gömüldüm. Yatağım tabutum oldu, Geceler kefenim. Pişmanlıkar örttü üzerimi. Keşkeler dua oldu.

    tebrik ederim👍👍👍