Oyuncaklarim / Haiku

Bulaşıcı /

Haiku denen
vîrüs girdi kanıma
Doktorum nerde ?


Çocuk Parkı /

Yıldız oynarken
aslında benim kayan
-kaydırak- zaman


Şubat /

Sen küçüğümsün
Öperim gözlerinden
Takvim yaprağı

12 Ekim 2010 714 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar